Ga naar inhoud


!!!gSUB 0.69!!!


hemertje

Aanbevolen berichten


Wat ik ook probeer,hij doet ut nie...ook niet met gemini...ook niet die van satlove...die vind ie niet eens..gelijk error..dan maar bullztext

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet vrijwel niets van linux, maar het is me zonder probleem gelukt om gSUB op vier verschillende images aan de praat te krijgen. Ging als volgt:

gSUB-0.69.tgz op de PC uitgepakt met WINRAR.

Je krijgt dan de map var met submappen bin, etc en tuxbox (submappen config en plugins).

Met FTP van DCC de inhoud van de mappen naar de dreambox gestuurd:

- het bestand gsub naar var/bin; attribuut gewijzigd in 755

- het bestand init naar var/etc; attribuut gewijzigd in 755

- de bestanden gSUBConf.cfg en gSUBGConf.so naar var/tuxbox/plugins; attributen gewijzigd in 755

- de map Gsub naar var/tuxbox/config; attribuut van het bestand Gsub in de map Gsub gewijzigd in 755.

Op de dreambox in Gsub nederlands als 1ste taal en Engels als 2de taal ingesteld. Verder geen wijzigingen.

Daarna werkte het op Travel.

Zo moet het lukken. Wel even checken met tuxtxt of ondertitels worden meegestuurd. Ook moet je wat geduld hebben. De eerste ondertitels komen pas na ongeveer 30 seconden. Maar daarna gaat het uitstekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zou graag de ondertiteling willen zonder die balk achter de tekst.
kan wel instellen op licht grijs, maar niet zonder balk


Werkt bij mij wel met Text Color 31 en background off. Werkt het wel als je de instellingen eerst savet, daarna het programma killt en tenslotte restart?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ook Gemini 2.70 op een DM7020S draaien, maar ik krijg de plugin met geen mogelijkheid aan het draaien. (hij start wel op met laat geen ondertiteling zien).

 

Wie heeft dit probleem al opgelost?

 

Greetz,

Spiderman

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem lopen op een 7020 met Gemini 2.7, geen enkel probleem gehad. Gewoon volgens de readme. Echt hele mooie ondertitels, TOP!

Travel loopt meteen, nu nog even spelen met het toevoegen van txt pids bij andere zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb hem lopen op een 7020 met Gemini 2.7, geen enkel probleem gehad. Gewoon volgens de readme. Echt hele mooie ondertitels, TOP!
Travel loopt meteen, nu nog even spelen met het toevoegen van txt pids bij andere zenders.


Heb jij dan nog iets aangepast in de config files?
Zo ja, kun je dit hier eens posten?

Greetz,
Spiderman

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...