Ga naar inhoud


Vragen!!!


Unetwork

Aanbevolen berichten

Beste vrienden van deze board. Ik ben woonachtig in Macedonie en heb een mm9200S met software DVB2000 met irdeto kaart met 2 chips erin. Nu ik een paar dagen terug opeens niets meer kon ontvangen ben ik van plan een programmer te kopen. Is dit eenvoudig te doen? en waar is er een te koop en hoeveel? Ik zit er aan te denken om om een andere ontvanger te kopen daar ik deze wel aan plaatselijke Duitsers kan verkopen. Wat kan ik het beste kopen met een CI module?<BR>Ik zou graag wat meer info willen ontvangen bvd. ***** - Unetwork<P>------------------<BR>

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je deze vraag in het juiste forum zou stellen zou je meer kans hebben op succes, hier zal je niet geholpen worden !!!! Kijk eens goed rond op het board je zal het heus wel vinden.<P>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel wel wel..mmmmm..<BR>als je dan ook eens ziet dat ik een beginner ben en het eerste wat in dit forum plaats kunnen we toch wel wat anders reargeren??<BR>Weet niets van programeren en ben maar een arme freelance journalist in Macedonie...<BR>Ik ging naar een beginner forum vraag toe als beginner en mocht je een forum weten waar deze vraag(en) wel gesteld kan worden houw ik me aanbevolen want samen staan we toch sterk niet waar?<P>------------------<BR>

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind deze vraag dus prima op zijn plaats. dit is dus echt een algemene beginners vraag.<BR>wat betrefd . het kopen van een programmer.<BR>laat deze gewoon opsturen vanuit nederland .<BR>de connecties . heb je vast wel. zal hier niet gaan vertellen waar je hem kan halen .<BR>maar als je eens naar <A HREF="http://www.hoppers.nl/HopperGuide.htm" TARGET=_blank>http://www.hoppers.nl/HopperGuide.htm</A> <BR>surft vind je vast wel een satdealer die hem kan leveren. Wat betrefd de ontvanger zelf.<BR>lees eens wat op het board. de voor en nadelen van de beste ontvangers die op het moment worden aangeboden staat echt wel vermeld..<P>gr djazzie<P><BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn excuses aan Unetwork dit is inderdaad ook wel een beginnervraag maar door het te vluchtig lezen heb ik één en ander over het hoofd gezien waardoor ik te snel reageerde. <P>Sorry,<BR>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bedankt voor de reactie en het is me nu een beetje duidelijk geworden.<BR>Nog een vraagje(en):<BR>Wat zijn voor mij de beste mogelijkheden, aangeboden is mij een Humax met Irdeto en CI betekend dit nu dat ik zowel irdeto en mediagard kan zien?<BR>Mijn kaart heeft 2X4 en 2X9 pins chips erin wat voor kaart is dit nu, mij werd verteld dat hij auto update doet maar mijn kanalen zijn allen zwart en zo dood als een nacht zonder maan!<BR>Ik heb een mm9200S met SCSI is dit ook te gebruiken voor het decoderen?<BR>Sorrie mischien stomme vragen maar het is allemaal aquacadabra voor mij!<BR>Alvast bedankt voor een simpele uitleg eventueel op mijn email adres?<BR><P>------------------<BR>

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jou een Humax 5400 is aangeboden zou ik niet twijfelen heeft veel meer mogelijkheden dan de 9200, wat je ermee kan ontvangen hangt af wat voor Ci je installeerd, er is plaats voor 2 modules. De kaart die je bezit is waarschijnlijk een pic card met een losse pic en eprom, deze kaart kan men perfect mits de nodige hard + software terug proggen zodat hij zowel Irdeto of Seca kan decoderen.<P>Groeten,<BR>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...