theparasol Geplaatst: 10 maart 2006 Geplaatst: 10 maart 2006 Ik blijf fan van deze cam, het is zonde dat hij zo buggy is met ons nederlandse pakket. De stand van zaken: 3.840c RTL4,5, NET5 en RTL7 lijken in eerste instantie helemaal niet te werken in deze versie met een orginele seca2 pas. Na een ogenblik geduld (enkele minuten) werkt plots RTL4 en freezed zo af en toe na nog iets langer wachten verdwijnen ook de freezes steeds meer. Als je het kanaal met de cijfertoetsen selecteert dan heb je in de regel direct beeld. De log vermeldt dan UDP 02-> bla bla. Ik ben er nog niets zo heel erg bedreven in hoe e.a. intern in de box werkt maar wellicht dat Tonskidutch ook een duit in het zakje kan doen! Het lijkt me een bug die hopelijk soon to be fixed is! Als je camd3.keys gebruikt zet dan ff een # comment voor de volgende CW words: 06fee 06fef 06ff0 06ff1 06ff3 07007 camd3 kun je vinden op de meeste downloadcentra
theparasol Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Geplaatst: 10 maart 2006 De nieuwste versies van camd3 schijnen tegenwoordig op het i-have-a-dreambox forum gepost te worden na een kinderachtige ruzie van de geestelijke vader van camd3 en wat andere forumgebruikers...
Ome Merde Geplaatst: 10 maart 2006 Geplaatst: 10 maart 2006 tegenwoordig ? da's al tijden zo heur ... doz21 is er mod volgens mij .... merDe deze ruimte is te huur
theparasol Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Geplaatst: 10 maart 2006 Tja, dat wist ik allemaal niet, ik kreeg tijdje terug van tonskidutch een link naar streamboard als thuishaven. Ik heb doz21 inmiddels een mail gestuurd met een log en een beschrijving van de ongemakken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen