irciot5400 Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 In het verleden heb ik het probleem gehad bij de settings van Pet maar nu breidt het probleem zich uit naar alle downloads. Als ik iets wil downloaden vanuit het Blue panel in Gemini 2.7 krijg ik deze error: Data error. Checksum did not match. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen? Irciot
theparasol Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 Heeft dit wel wat met je dreambox van doen? Welke provider heb je? model+merk router?
irciot5400 Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Geplaatst: 11 maart 2006 In het verleden ging het prima sinds kort gaat het opeens niet meer. Provider is xs4all en modem is een standaard alcatel apparaat. Julian
1pm Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 Misschien de server down 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
theparasol Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 Prima combinatie... Defecte buffer in de dreambox? Wat gebeurt er als je een ingezipt bestand van en naar de dreambox stuurt over het lan en daarna probeert uit te pakken?
irciot5400 Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Geplaatst: 12 maart 2006 Via ftp bedoel je? Of via Samba? Irciot
theparasol Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 Mag in principe niet uitmaken, zou zeggen probeer beide. Dus van en naar dreambox en dan weer ontzippen. Ter controle ook even voor de tijd ontzippen. Als je na transport van en naar de dreambox crc error krijgt dan weet je in principe genoeg toch? Dan nog ff met een direct crosskabel proberen en als het probleem er dan ook nog is: orginele image van dream erin, weer proberen en dan weet je of je box op transport kan...
milili Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 het zelfde probleem heb ik ook het is op te lossen door de settings handmatig te downloaden via zijn site en dan met happy lama (dreambox edit)) te uploaden naar naar je Dreambox. een anderer oplossing heb ik ook nog niet ! succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
irciot5400 Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Geplaatst: 19 maart 2006 Het probleem is dat ik het niet alleen heb bij de settings maar eigenlijk bij alles wat ik uit het panel wil downloaden. Internet verbinding heb ik wel want de ondertitels van drtic kan ik wel gewoon downloaden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen