peterksr Geplaatst: 12 maart 2006 Geplaatst: 12 maart 2006 Hallo, Ik zo graag willen weten of er iemand is die al een update van de tv vlaaanderen kaart heeft gehad terwijl deze in het gewone slot zit. bedoel dus niet in de cam sloten. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Tonskidutch Geplaatst: 12 maart 2006 Geplaatst: 12 maart 2006 dacht het wel als ik de antwoorden hier na lees cheers Vamoz A La Playa Righeira
peterksr Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Geplaatst: 12 maart 2006 Hallo Tonskidutch, bedank voor je verwijzing maar zo je mij mischien kunnen vertellen hoe ik dat kan uitlezen ? met cam is dat eenvoudig via cam consultatie maar de andere sloten zal wel een foefje zijn. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Tonskidutch Geplaatst: 12 maart 2006 Geplaatst: 12 maart 2006 ofschoon je der midden gedurende de maand niets aan hebt.. of het 31 maart is of 30 april het is afhankelijk van welke emu/cam JIJ gebruikt om dat datum-uitlezen per telnet of plugin te bewerkstellen. cheers Vamoz A La Playa Righeira
peterksr Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Geplaatst: 12 maart 2006 hallo, heb camd3 laatste versie . gr peter 1 maal VU+ DUO +
Tonskidutch Geplaatst: 12 maart 2006 Geplaatst: 12 maart 2006 PC: start uitvoeren >cmd< >telnet ipnummer van je dreambox< root dreambox dan type je het volgende (met spaties) pcamd_3840c -kill camd_3840c en dan volgt de data van zelf. cheers Vamoz A La Playa Righeira
Tonskidutch Geplaatst: 12 maart 2006 Geplaatst: 12 maart 2006 er van uitgaande dat jouw versie 3.840c is Vamoz A La Playa Righeira
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen