Ga naar inhoud


2 ontvangers op een hdmi


spijk

Aanbevolen berichten

hoi ik heb sins kort een dvd speler met hdmi aansluiting.nu heb ik een philips dsr 9005 besteld hoe kan ik deze ook aansluiten. er zit maar 1 aansluiting op mijn lcd scherm???

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
hi
een optie is dat je een hdmi switch koopt
dan kan je meerderen apparaten met hdmi aansluiten.
grt

Ik had het zelfde probleem met de PDP-435HDE, deze heeft ook maar 1 HDMI ingang. Ik heb dat opgelost door een nieuwe av-receiver te kopen met 3 HDMI ingangen en 1 HDMI uitgang. Tevens zit er een scaler in deze nieuwe av-receiver zodat het video signaal van mijn Dreambox van 625i naar 720p wordt omgezet. Dit beeld is nu echt als een foto zo strak.

<toelichting>
Ik was zowieso toe aan een nieuwe av-receiver, dus dit kwam goed uit! De nieuwe receiver is de Denon 4306, hij vervangt mijn oude Denon 2802.
</toelichting>

Dat zeg ik... lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De techniek HDMI ondersteund het zogenaamde "daisy chaining", wat inhoudt dat je net zoals bij Firewire apparaten kunt doorschakelen aan elkaar. Zoek maar eens op een Google wat het precies in houdt. Maar het komt erop neer dat je maar HDMI aansluiting nodig hebt op je TV en dat externe apparaten EIGENLIJK der twee moeten hebben. Alleen is de techniek zo nieuw dat je nog wel ff moet wachten op apparaten die alle functies aan kunnen die de HDMI specificatie op geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag,

 

Voor een vergelijkbare receiver kun je ook de nieuwe Yamaha RX-V2600 nemen.

 

Vooral zou ik er op lettten dat de receiver analoog naar HDMI kan omzetten.

Yamaha versterker is ook nog een stukje goedkoper dan de DENON.

 

FvW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...