Ga naar inhoud

HDD opname via EPG haperend

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie weet of er een draadje loopt of heeft gelopen over haperende opnamen met een ingebouwde HDD in een 7000S met Gemini de nieuwste, newcamd spider en joske settings . Ik heb niets tot weinig gevonden, misschien weet ik als newbie ook niet zo goed waar ik op moet zoeken. Ik heb een ingebouwde samsung 5400rpm 80gb 2mb buffer schijf met modificatie in voedingskabel (Elco). Na een epg opname is het beeld om de 5 seconden haperend of snel bewegend, na enige tijd loopt ook het geluid niet meer synchroon.wie heeft dit ook gehad of weet hier de oplossing voor.

Alvast bedankt voor jullie reactie

Frits

Geplaatst:

Hi,

Misschien even vermelden welke image erin staat? De meeste recente images geven niet of nauwelijks nog problemen net opnames. Zeker sinds de 108 images geïntroduceerd zijn.

Dus enige aanvullende informatie is gewenst. Of anders, probeer zelf eens een andere image te plaatsten. Mijn ervaring is bijzonder goed met de Pli images. De Diamond is de laatste.

Eerder had ik met mijn Samsung 160 Gb 5400 tpm ook behoorlijke problemen. Die zijn echt over.

Greetz

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Geplaatst:

Ik heb PLI en Gemini op usb stick sinds kort hiervoor had ik PLI diamond in de flash toen heb ik geen problemen ondervonden met afspelen van opgenomen bestanden nu heb ik de laatste nieuwe Gemini draaien met Dream 2.7.0 in de flash

Geplaatst:

Dat zou, lijkt het mij, ook goed moeten kunnen hoewel ik niets met Gemini doe.

Ik heb altijd (een van de laatste) originele images in de Flash en dan van allerlei images om te testen op de usb disk. Geen enkel probleem met de images waarmee ik test.

Greetz

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen