Ga naar inhoud


[rebox 2250] Info gevraagd over


knol

Aanbevolen berichten

beste mensen,ik had het al ergens anders gevraagd maar weinig respons,dan maar een nieuw onderwerp,mischien dat mensen dit wel lezen.Heeft er iemand ervaring met deze ontvanger of heeft er iemand revieus over deze goedgekeurde ontvanger,ik kan er niks over vinden(gebruikers ervaringen) zelfs bij google niet

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


raar dat niemand iets te vertellen weet over deze ontvanger,is een goedgekeurde van canal plus en wat ik zie een mooi apperaat,maar eers wil ik wat revieuws hebben,mischien dat hij nog te nieuw is,want als je op sat4all geen respons krijg waar moet ik dan in vredensnaam kijken,mischien heeft iemand anders een tip of een site voor mij

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
raar dat niemand iets te vertellen weet over deze ontvanger,is een goedgekeurde van canal plus



Hhmmm de thuisbasis van C+ zegt dit hoor:

Op dit moment zijn de volgende “plug en play” ontvangers op de markt die goedgekeurd zijn voor gebruik met CANALDIGITAAL.:
- Philips DSR-2210
- Strong SRT 6850 / SRT 6825 / SRT 6855
- Thomson DSI 4300
Link naar reactie
Delen op andere sites

he friend,dan weet ik niet waar jij kijkt hoor,hij staat er echt bij hoor op hun site

 

 

Om het signaal van CANALDIGITAAL te ontvangen heeft u een schotelantenne nodig. Deze schotel is verbonden met een digitale ontvanger, dat is een kastje wat u aansluit aan uw televisie. Dit kan op iedere televisie. De digitale ontvanger zet het ontvangen signaal van de schotel, dan weer om in een formaat waardoor televisie kijken mogelijk wordt. U kijkt dan televisie in digitale kwaliteit! Zo eenvoudig is het!

 

Er zijn verschillende soorten digitale ontvangers op de markt. CANALDIGITAAL heeft een deel van deze ontvangers getest en goed bevonden. De CANALDIGITAAL goedgekeurde ontvangers voldoen aan hoge kwaliteitseisen. Bij aanschaf van een door CANALDIGITAAL goedbevonden ontvanger, bent u verzekerd van optimale ondersteuning in geval van (ontvangst) problemen. Hieronder vind u meer informatie over de door CANALDIGITAAL goedgekeurde digitale ontvangers.

 

Er zijn ook digitale ontvangers verkrijgbaar, die niet door CANALDIGITAAL getest zijn. Veelal gaat dit om ontvangers die werken op basis van "Common Interface" technologie. Dit beketent dat er geen beveiligingssoftware in de ontvanger ingebouwd is. Hierdoor kunt u niet alle zenders die CANALDIGITAAL uitzendt ontvangen, veel zenders zijn beveiligd. Bij dergelijke apparaten heeft u nog een losse Common Interface Module nodig. Dit is een klein apparaatje waar u de CANALDIGITAAL smartcard in kunt schuiven. Het geheel schuift u vervolgens in de ontvanger. U kunt dan in combinatie met een CANALDIGITAAL smartcard het aanbod van CANALDIGITAALontvangen. Een Common Interface Module kunt u bij uw dealer verkrijgen.

Afbeelding Common Interface Module:

 

 

 

Overzicht door CANALDIGITAAL goedgekeurde ontvangers

 

 

De Philips DSR 2210

 

 

De Strong SRT 6850

 

 

De Strong 6855

 

 

De Strong 6825

 

De Arion AF 9300PVR-Cd

Rebox RE-2250MG

l

 

 

Dit staat dus op hun site,mis ik iets denk ik fout??

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou hem laten staan, en gaan voor een egte strong, kost iets meer, maar dan heb je ook kwaliteit dat werkt, hij vindt niet eens de nederlandse zenders fatsoendelijk.

Bijvoorbeeld de Strong 6825 of Strong 6855.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop stage in een satelliet winkel, en daar hebben ze hem sinds kort, 't is gewoon een brak dingetje, ziet er misschien "spacy" uit, maar verder is het niet veel waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou "vriend" als je afwijkt van deze specs sta je bij problemen alleen:

 

Citaat:

Tips bij aanschaf nieuwe satellietontvanger

 

Het aanbod van satellietontvangers is overweldigend groot. Het maken van de juiste keuze is niet eenvoudig met de grote verschillen in kwaliteit en prijs. Daarnaast moet u er ook op letten dat u een ontvanger koopt die goedgekeurd is door CANALDIGITAAL. Niet alle op de Nederlandse markt aangeboden satellietontvangers zullen gegarandeerd beeld blijven geven op de Nederlandse tv zenders. U loopt met apparatuur die niet door CANALDIGITAAL is goedgekeurd het risico dat u in de toekomst voor eigen rekening een nieuwe satellietontvanger moet aanschaffen.

 

Let bij de aankoop van uw ontvanger op de volgende punten:

 

· Op dit moment zijn de volgende “plug en play” ontvangers op de markt die goedgekeurd zijn voor gebruik met CANALDIGITAAL.:

- Philips DSR-2210

- Strong SRT 6850 / SRT 6825 / SRT 6855

- Thomson DSI 4300

· U kunt met behulp van een CANALDIGITAAL “Common Interface” module ook gebruik maken van een decoder met een zogenaamd “Common Interface slot”of “CI slot”. Het gebruik van deze decoders is bij installatie en gebruik minder gebruikersvriendelijk dan de “plug en play” ontvangers.

 

· Let er op dat u bij aankoop ook een CANALDIGITAAL-smartcard aanschaft. Deze kaart heeft u altijd nodig om het zenderaanbod van CANALDIGITAAL te kunnen ontvangen!

 

De aanschaf van ontvangers waarin geen CANALDIGITAAL-smartcard of CANALDIGITAAL Common Interface-module past , wordt sterk afgeraden. Bij toekomstige codering updates van CANALDIGITAAL kan uw beeld met deze ontvangers uitvallen!

 

Kies dus voor zorgeloos televisiekijken met de producten van CANALDIGITAAL

 

Bron

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel in ieder geval,en ook die andere berichten,ik blijf er wel vanaf,zag er mooi uit en 3000 kanalen,maar niet doen dus,wel raar dat hij bij jou niet op hetlijstje staat,als ik naar hun sitega ga zie ik hem echt staan,ma ja mag de pret ook niet drukken,ze veranderen zomaar als ze dat zelf willen,nu is hij goedgekeurd door hun en voor het zelfde geld volgende maand niet meer,wel bedankt voor je reactie in ieder geval,ik denk dat hij nog niet in alle lijstjes voorkomt bij goedgekeurde ontvangers,zo nieuw is hij gewoon,ik denk dat dat het is

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Heb er eentje gekocht en ben zeer tevreden menu's enz zien er hetzelfde uit als die van de strong. Heb een update via de satteliet gedraait omdat ik wat problemen had met de diseq ondersteuning maar na de update is dit ook opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ontvanger is wel degelijk goedgekeurd door Canal Digitaal.

 

Ik vraag me eigenlijk af of deze ontvanger ook de Mediahighway EPG ondersteund want dat is me niet helemaal duidelijk, dat zou wel ok zijn, een goedgekeurde bak met 4000 zenders en verschillende voorkeuzelijsten die ook de Nederlandse EPG ondersteund.

 

Volgens "kaartschrijver" satellietwinkel heeft satellietgids hem tot beste seca ontvanger van 2006 uitgeroepen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paar PDF bestandjes met wat testjes over deze ontvanger. Hierbij nummer 1 in de bijlage, Groeten Dunhans.

1208586-test1rebox2250.pdf

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nummer 2 in de bijlage.

1208587-test2rebox2250.pdf

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...