Ga naar inhoud


[DBOX-II] Orginele NL kaart werkt niet


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

 

Na het lezen van veel topics forums en andere handleidingen blijf ik nog steeds een probleem houden.

 

Ik heb een DBOX 2 van Philips met 2 intel chips. Ik heb de nieuwste sportster image erop geplaatst 1.03 . Hierbij heb ik enkele Emu's geinstalleerd omdat mijn orginele kaart niet werkt. Zowel in gleuf 1 als 2. Ik stop hem er goed in. Ik heb de kaart er al ingeschoven en ben gaan puzzelen met het starten en herstarten van verschillende emu's. Ik krijg hem maar niet aan de praat.

 

De volgende emu's heb ik er nu op staan:

 

CAMX

CAMD2

CAMD3

EVOCAMD

SCAM

 

Ik heb in het menu gevonden welke ik appart enof gecombineerd kan gebruiken. Helaas heeft dit alles nog geen oplossing geboden. Heeft iemand een idee enof suggestie voor mijn probleem.

 

Groetjes,

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad.

 

De orginele kaartlezers ondersteunen alleen het versleutelingssysteem "betacrypt".

 

De kaart van CD is waarschijnlijk "Seca2" en om deze te kunnen lezen moet de hardware dit eerst ondersteunen. Koop hiervoor, zoals kuifjuuh al zei, een MultiCam. Op een_of_andere_veiling_site krijg je die voor ongeveer 20€ + porto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mensen,

 

Bedankt voor jullie reactie.

 

Ik zal der es eentje opzoeken en dan maar bestellen. Handleidingen etc zitten erbij om deze te solderen ofzo...?

 

 

Ik heb tot slot nog een vraag. Als ik nu mijn CS server aanmaak kan ik natuurlijk daar mijn CD abonnementskaart instoppen en zo zonder extra uitgave dit realiseren.

 

Hoe stel ik nu mijn Client in bijv. camd3

Indien nodig kan ik de bestanden uploaden ofzo.

 

 

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Welke emu het beste mee werkt is moeilijk te zeggen.

Camd3, Newcamd

Uit ervaring zou ik zeggen je moet het zelf uitproberen.

 

Succes

 

P.S. wees voorzichtig als je je multicam in een nokia dbox2 gaat inbouwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...