Ga naar inhoud


dreamView v.0.1.3


kapoentje

Aanbevolen berichten

Citaat:
Bestandje mis je op jouw PC, zie bijlage. Plaats deze in /windows/system32


dat COMDLG32.OCX bestand kun je ook gewoon in de directory van DreamView zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

voor de meesten onder ons is het geen probleem om dreamview werkende te krijgen maar een installatie programa die meteen de nodige files instaleert zou wel welkom zijn.

 

PS: aan de developer, is er enige mogelijkheid om ook in fullscreen view te kunnen zappen met behulp van toetsen (met mischien de mogelijkheid om die zelf te kunnen definieren). Ik vindt de DEL key nogal ongelukkig gekozen om te zappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dreamview geprobeerd te installeren maar ik krijg bij het openen een error

"component "axvlc.dll or one of its dependies not correctly registered: a file is missing or invalid", wat kan ik nu doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lientje en rufryders

vlc opnieuw installeren en daarbij opletten dat je Active X ondersteuning tijdens de installatie aanvinkt. Deze staat default uit.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn probleem met dreamview is dat wanneer ik prima naar een zender zit te kijken en ik zap 1 keer dat op dat moment de Vlc player opkomt (0.8.4.a) en dan loopt het beeld vast en moet ik alles uitklikken en opnieuw opstarten. Gewoon doorzappen is er helaas niet bij. Weet emand zo llig een instelling niet goed heb staan?

 

Groeten

Satbakker

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

krijg dreamview niet opgestart, maar volgende fout

'dreamview has generated errors and will be closed by windows'

werkt misschien niet met win2000?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Ik heb Dreamview geinstalleerd, geen enkele foutmelding, ik update de channels, ook dit gaat zonder problemen. Wat vreemd is dat de channellijst na de update leeg blijft.... Maar nu komt het, in het scherm van Dreamview staat de melding "no stream output". Ik heb VLC 084a geinstalleerd met de Active X pluging active. Ik kan prima via Web-X tv kijken, alleen niet via Dreamview.

Ik heb de laatste lijst van Pet in mijn 7020 en draai Gemini 2.70 met Camd3 3.820.

 

Iemand enig idee ??

 

Groeten

 

Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...