Gast Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 Hallo Een aantal dagen geleden stond er een topic over deze incl. bijlage met dat tooltje Ik wou m dus vandaag gaan proberen maar het hele bericht is ineens spoorloos. Weet iemand waar dat tooltje te krijgen is. P.s ...Een P.M is ook welkom Grt DeLaGroov
[SV] Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 Bedoel je deze ? http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1110934 Wie niet slim is ..... moet wat langer nadenken.
[SV] Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 Voor zover ik weet heeft er nooit een bijlage bijgezeten maar ik kan het fout hebben. Wie niet slim is ..... moet wat langer nadenken.
John van Dreumel Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 Heeft er nooit bij gezeten. Als je het eerder genoemde topic eens goed door leest zal je zien waar dit tooltje te downloaden is. Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Aanbevolen berichten