Ga naar inhoud


hulp met uploaden gevraagd


sven68

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds gisteren een humax 5400, heb aardig wat berichten doorgelzen, maar toch heb ik nog steeds een probleem. Ik heb inmiddels toh 7.1 geinstalleerd. Maar als ik met dsr 9500emu ed52 de nieuwste Mach naar de ontvanger stuur en ik kijk later op de tv, heb ik geen beeld. Moet er iets van een kaart in de ontvanger zitten terwijl je de keys upload? En, hoe weet je dat ie aan het uploaden is? (als je settings of firmware uploadt zie je ook iets op de humaxdisplay, maar hier niet..)Ik heb bij "config" al card + emu en card + s + emu geprobeerd, maar dat helpt niet. Uit en aanzetten helpt ook niet. Wat doe ik verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank je wel, het werkt!! 1 klein probleempje nog, ik heb ook een Aston cam met kaart en die werkt niet op de stand "card + emu", zet ik deze stand echter op card + s + emu, werkt de Aston wel, maar heb ik de emu kanalen niet. Welke instelling moet ik hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dank je wel, het werkt!! 1 klein probleempje nog, ik heb ook een Aston cam met kaart en die werkt niet op de stand "card + emu", zet ik deze stand echter op card + s + emu, werkt de Aston wel, maar heb ik de emu kanalen niet. Welke instelling moet ik hebben?


Dan moet gij een aangepaste pmc tabel er in laden.
Groetjes.
Link naar reactie
Delen op andere sites

"Humax op een free to air zenders zetten"

 

Dit hoeft niet persee,je kan de humax ook op b.v. gecodeerd kanaal zetten en als de je dan de keys erin schiet en ze zijn goed dan heb je na een paar seconden beeld.

Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...