mlsn Geplaatst: 29 maart 2006 Geplaatst: 29 maart 2006 ik weet niet wat ik precies heb gedaan, maar het niet meer mogelijk om bestanden te verplaatsen, verwijderen dmv mijn computer. heb een snelkoppeling naar mijn dreambox in my network places, vroeger kon ik via deze snelkoppeling de bestanden bekijken verwijderen en openen met vlc. nu is dat niet mogelijk. wat moet ik veranderen, ligt het aan samba 2.0 DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.
Tonskidutch Geplaatst: 29 maart 2006 Geplaatst: 29 maart 2006 ennuh heb je een PC met XP home edition of professional ? in een netwerk (hoe klein ook) is de netwerkfunctionaliteit belabberd met de home edition. zoek xp home naar xp pro (windows subforum) (mijn advies voor elke toekomstige PC windows gebruiker> professional) cheers Quiero Conocer a Jésus Adele
mlsn Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Geplaatst: 29 maart 2006 oh, ik ga het eens met Suse proberen. maar dit probleem ligt aan gemini 2.70; volgens mij. had net met opstarten vergeten de usb erin te doen om het met een andere firmware te proberen. DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.
Tonskidutch Geplaatst: 29 maart 2006 Geplaatst: 29 maart 2006 ik heb voor 7020 ook tests met samba 3.0 gelezen, misschien is dat wat maar de XP als mount moet voor samba en dus cifs een xp professional pc zijn. heb er nu al drie alszodanig gediagnostiseerd en nadat xp pro erop stond werkte het WEL zoals het hoort. cheers Quiero Conocer a Jésus Adele
Gast Geplaatst: 31 maart 2006 Geplaatst: 31 maart 2006 Als je samba gestart hebt, en let op deze start niet automatisch na een reboot van je machine zou je via een mapping \\dreambox\harddisk een connectie moeten maken. Maar waarschijnlijk deed hij het niet meer nadat je je dreambox gereboot had. Hier is een script voor
Gast Geplaatst: 31 maart 2006 Geplaatst: 31 maart 2006 En trouwens met Suse10 al helemaal geen probleem, dat loopt meteen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen