bobhobby Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 Hoi, Heb gemini 2.80 in mijn dm7020 gezet. Werkt allemaal goed op een ding na: Ik heb geen geluid als ik via de webif kijk. Dit is hetzelfde als ik via vlc kijk. Met 2.70 had ik dit niet. Iemand een idee ? Mvg. Wouter.
Tonskidutch Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 uhm neem deze die is speciaal voor gemini 2.80 ontzippen en in /tmp schuiven. cheers You On My Mind Swing Out Sister
bobhobby Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Geplaatst: 2 april 2006 Bedankt voor je reactie. Ben net opnieuw aan het flashen; misschien helpt dat. Zoniet ga ik deze even proberen. Deze heb ik nog niet geprobeerd omdat ik dacht dat dit een client was voor de dreambox. Laat het nog even weten. Opnieuw geflashed en de vlc plugin geïnstalleerd. Helaas, heeft niet geholpen. Nog steeds geen geluid op de pc via vlc of de webif.
kritjuu Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 Bij mij werkt de vlc ook niet met webif. Ik heb Gemaini 2.80 geinstalleerd en nu kan ik geen films meer streamen naar de dreambox vanaf de pc. Op de pc wordt vlc wel automatisch opgestart en de film begint te lopen. Maar ik zie niets op de tv. Voorheen werd de movieplayer automatisch geopend.
FrankAdem Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 Citaat: neem deze die is speciaal voor gemini 2.80 ontzippen en in /tmp schuiven. Heb ik gedaan, en dat ding draait ook via de blauwe knop. Maar wat heeft dat met de webinterface (7020) te maken? Hoe kan ik dat gebruiken om streaming op mijn pc te bekijken? En moet ik iets in die "settings" veranderen? Want nu via de webif krijg ik geen geluid, maar dat is enkel bij Canal Digitaal zenders zoals BVN, Nederland 1, Canvas, en ook radiostations als Radio 1 en RVI. Dan krijg ik deze error path='10.10.10.40:31343/64' main debug: looking for demux2 module: 40 candidates ffmpeg debug: couldn't guess format ps warning: this does not look like an MPEG PS stream, continuing anyway main debug: using demux2 module "ps" main debug: `http://10.10.10.40:31343/64' successfully opened ps warning: garbage at input, trying to resync... Het is erg vreemd, want geluid werkt WEL bij BVN op Hotbird, en NIET bij BVN op Astra... Zou interessant zijn mocht iemand anders met Gemini 2.80 en 7020 dit kunnen testen!
kritjuu Geplaatst: 3 april 2006 Geplaatst: 3 april 2006 Ik heb hier ook geen geluid meer sinds de upgrade naar 2.80. Nieuwe VLC plugin geinstalleerd. Het vreemde is dat ik alleen geen geluid krijg op alle Ned. zenders, behalve BVN. Op de overige zenders, Duitse en Taquilla wel geluid. Wie weet de oplossing.
opie Geplaatst: 4 april 2006 Geplaatst: 4 april 2006 Ik heb het zelfde probleem op m'n dream 7000 met gemini 2.8. Geen geluid op mijn PC, dit alleen met de Nerlandse zenders.Heb alles opnieuw geladen maar zonder resultaat. Iemand de oplossing? Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
jfox Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 Heb hier juist hetzelfde probleem. Heel irritant.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen