Ga naar inhoud


met laptop jdm proggen lukt niet ?


Gast

Aanbevolen berichten

probeer reeds meermaals via m'n portable een jdm-progger te laten werken. dit lukt niet. Probleempje met de spanning via de com1 poort ?<BR>thks for you respons !<P>------------------<BR>have a nice day, poco

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hetzelfde probleem! 2 verschillende laptops geprobeert, soms gaat het goed, maar vaak blijft de PIC leeg.<BR>Op een gewone PC heb ik geen problemen met dezelfde kabel en programmer, ook een Phoenix (met externe voeding) op de laptop-compoort werkt prima.<BR>Het lijkt dus inderdaad iets met de spanning op de laptop-com. te maken te hebben.<BR>Misschien bestaat er zoiets als een ludipipo met externe spanningsvoorziening? <BR>Ik zal eens op zoek gaan.<P>Tot horens,<P>Stokie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt het perfect op een Compaq Armada (oeps reklame) al moet ik wel twee keer een "test device" aanklikken voor hij de programmer ziet.Daarna gaat alles perfect.<BR>Naar mijn idee is het echt verschillend per laptop.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom maakt iedereen zich zo druk over de werking van een JDM programmer op een laptop?<P>Is het ondat jullie overal willen kunnen hobbyen, of worden met die laptops bij de 'klanten' thuis de kaartjes vrijgeschakeld???<P>Tenslotte heeft 99,5% van de laptop gebruikers ook een 'home' PC, so what's the problem??<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik gebruik mijn laptop om de settingslist van mijn Humax te editten.<BR>De Humax staat beneden en mijn gewone pc boven, en zolang is mijn kabeltje niet...<BR>En of mijn programmer werkt op de laptop weet ik niet want die heb ik nog niet.<BR>Ik wacht pas drie weken frown.gif<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet weten wat het verschil nu moet zijn, of dat hij er mobiel meerdere kaarten mee programmeerd op verschillende locaties of dat er antwoord komt waaaaarom het niet met een labtop lukt?<BR>Ik heb een Toshiba met een K6 III 500 en met een a serie pic lukt het alleen maar op een 386 of 486 PC. De gene die mijn kaarten programmeerd heeft er een andere chip in gezet en nu lukt het wel in een keer.<P>------------------<BR>

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...