Ga naar inhoud


Wat is er allemaal mogelijk ??


Gast

Aanbevolen berichten

?????????<P>SAT4ALL, gelukkig heb je meer verstand van dit hier, maar niet van jouw gezwets over IP nummers en zo, vooruit een logfile kan aan gemaakt worden, maar over die IP nummers ??? wazig, Mijn IP nummer is ieder week anders !!!! Ik werkt namelijk met een Anonieme proxy server, dus het klopt wel dat ik niet voor kom in jou IP bestandje, dus zeg nou niet gelijk dat ik er nog nooit ben geweest, waarschijnlijk heb ik hier meer verstand van...<BR>Lezen is ook een vak, als je namelijk goed gelezen had, de laatste alinia, dat had je gelezen dat ik er al lang over heen ben geweest, maar dat het allemaal abacadabra voor me is, dus even goed lezen, scheelt een hoop tramelant !!!<P>Satwatcher ??? ja mensen omgaan, dat je daar kwaad om wordt is jou probleem, dus houwe zo, daar hoef ik helemaal niet een kennis van jou te zijn om dat te zien dat je het niet kunt, en gelukkig maar.<P>dit zal waarschijnlijk wel de laatste topic zijn die ik schrijf, want jullie kennende kicken jullie mijn, mijn zegen hebben jullie, en let op mijn IP nummer, :-) (Smile)<P>En triest dat ik gelijk bij die 85 % wordt gerekent !!!!<P>Ik merk vanzelf wel of ik weer een topic kan plaatsen of dat ik gekickt wordt,binnen een dag ben ik er weer :-)<P>Doeiiii, en veel succes met de curcus lezen, en mensen omgaan :-)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jij wordt inderdaad wel degelijk gekicked!<BR>Als jij denk dat ik programma's als Anom. 4 proxy niet ken heb je het ook mis.<P>Ik weet (bijna) alles van internetstructuur, servers en IP's dus ook jij kunt me niets meer wijsmaken.<P>Vandaar dat ik me er verdomd goed van bewust ben dat jij onder een andere naam en ander Ip terug kunt komen.<BR>Doe het vooral en verpest het hier voor de andere users.<P>Dan zullen die dikke 3080 leden en tienduizenden andere gebruikers je beslist dankbaar zijn!<BR> <BR>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 02 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch jammer van al dit, ja hoe zal ik het noemen, geruzie om eigenlijk niets.<BR>Ik vind het niet belangrijk om te weten wie er meer verstand van allerlei zaken heeft.<BR>Ik weet dat ik eerst ook gratis C+ wilde kijken(wie eigenlijk niet)Nu na een tijdje rondgesurft te hebben op deze en andere sites ben ik toch van mening dat dit dit forum niet ten goede komt.<BR>Dus laten we hiermee ophouden en weer terug gaan naar het belang van dit forum.<BR>(volgens mij) Het HELPEN van elkaar en dan toch er toch ook wat van opsteken.<BR>Het blijft jammer dit ....<P>Ook ik ben nu al een paar maanden in het bezit van de DST 5816 en wil ook meer weten over dit apparaat.Kom alleen niet veel meer te weten. Ik heb dit op diverse manieren geprobeerd(via mijn werk en via het <A HREF="http://WWW.)" TARGET=_blank>WWW.)</A> <BR>Wie wil mij eventueel helpen!<BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by cartim (edited 02 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit zo lees dan vrees ik het aller aller ergste...<P>Het is triest in en in triest. Alleen maar door iemand te wijzen dat wat hij vraagt op dit board niet conform de doelstelling is van dit board.<P>Over en sluiten deze topic en wie weet nog wel wat meer ook !!!!<P>Satwatcher<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 02 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...