Ga naar inhoud


Wat is er allemaal mogelijk ??


Gast

Aanbevolen berichten

Zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw, heel nieuw, ik heb een Philips DST 5816 (seca), wat is er allemaal mogelijk om beeld te krijgen ?? ik lees een mogelijkheid waar je de computer aan een kaart moet hangen, maar ik lees ook de mogelijkheid voor een "stand alone" kaart, kunnen jullie mij het even proberen duidelijk te maken wat de mogelijkheden zijn, laat ik het zo zeggen, ik zie door de bomen het bos niet meer :-)<P>Thanks, Mika<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om beeld te krijgen kun je gewoon de originele kaart in de receiver steken en bellen met canal+ 0900-9323!<P> mad.gif <P>Voor een abo van 99,50 p.m. kun je dan best veel zenders kijken. thefinger.gif <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 26 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over je vraag, wel het is allemaal niet zo gemakkelijk als je echt aan het prille begin staat en zoals ik een tijdje terug erg echt niets van snap. Dan is het rottig om zulke reacties te lezen van de "Webmaster"him/her self...<BR>Het beste kan je gewoon bij diverse sat firma's op het Internet zoeken en met hun een afspraak te maken. Die kunnen je vaak wel verder helpen met al je vragen. En er zijn ook nog wel members bij sat4all die het nog niet vergeten zijn dat zij ook eens begonnen zijn als beginneling. Waarschijnlijk krijg je van een van hun wel een andere reactie op je Beginner vragen.<BR>Suc6<BR> <A HREF="http://www.biggestdutch.org" TARGET=_blank>www.biggestdutch.org</A> <BR><P>------------------<BR>

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Unetwork./ mika......<BR>kunnen jullie mij het even proberen duidelijk te maken wat de mogelijkheden zijn<P>dit soort zinnen roepen het soort replays op als hier boven. alles staat op het board.. MAAR DAN OOK ALLES!!!!!!. lezen lezen en nog eens lezen... zo als wij allen hebben gedaan<BR>en als je dan nog vragen hebt .. ja dan zal je het antwoord ook wel krijgen.<BR>want dan is het iets wat niet direct op het board staat of niet echt duidelijk is.<P>ge djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er nog iemand zin in een GRATIS "schoteltje" soep !!!!!!<P>Whoehahahahahaha<P>Wat een dipshit zeg.<P>Eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen, dat ook ik in eerste instantie lekker gratis wilde kijken naar al dat moois dat de satelliet te bieden heeft.<BR>Echter ben door al het zoeken, lezen en vragen toch al aardig besmet geraakt met deze hobby en de mogelijkheden hiervan. Momenteel is het zo dat ik uur na uur en dag na dag op deze site of de irc-chat te vinden ben. Terwijl het vrouwtje en de kids heerlijk ontspannen en achteruitleunend op de bank tv kijken. <P>Groetjes<BR>DD<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is eigenlijk wel zielig dat je zo "afgebekt" wordt, maar gelukkig vergeet de koe dat hij kalf is geweest !!!!!<BR>Ik had een hogere IQ verwacht, met name van de Moderators !!!!!! zoals jullie betekend hoofdletters schreewen<BR>Nogmaals, jammer en tegelijke tijd zielig, jullie weten waarschijnlijk veel van dit gebeuren meer dan mij, maar ik weet hoe je met mensen om moet gaan, en dat WETEN jullie waarschijnlijk nog niet !!!!! probeer daar ook eens wat aan te doen.<P>P.s. Wie zeg dat ik alle topics niet langs ben geweest, maar zoals ik al zei, het is allemaal abacadabra voor mij en als er geen voorzet wordt gegeven zal ik ook nooit kunnen inkoppen, maar dat is jullie blijkbaar ontgaan !!!<P>Triest om een Newbee zo te verwelkomen<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt het triest dat je als newbie niet de moeite neemt bij het begin te beginnen.<P>Alles is hier terug te vinden en alles is te leren! Het hangt enkel en alleen af van de hoeveelheid moeite die je er voor doet.<BR>Als we merken dat een newbie gelijk bij zijn eerste posting (en DIRECT na aanmelding op het forum) al begint met 'domme' vragen stellen.....<P>Ik ben zelf ook digital newbie geweest (een jaar of 3 geleden) en toen waren er nog geen boards en uitgebreide sites waar je de info van af kon 'plukken'.<P>Men krijgt het tegenwoordig door sites als deze al bijna cadeau. Als het dan te veel gevraagd is even eerst te gaan lezen, dan weet ik het niet meer.<P>Ik denk dat je dan maar beter je heil ergens anders kunt gaan zoeken.<P>Nogmaals: Als we hier merken dat iemand er moeite voor doet, zal hij/zij ALTIJD verder worden geholpen en zullen de moderators op dit board (geen enkele uitgezonderd) er alles aan doen om iedereen onduidelijkheden haarfijn uit te leggen.<P>Maar: Als we merken dat iemand net komt kijken (en dat zien we direct aan IP en logfiles van 'who's online' en er dan direct maar begint op los te vragen, dan wordt deze persoon genadeloos afgemat.<BR>En zo zal het blijven.<P>Wij hebben deze site opgezet als hobby site, maar het blijkt dat 85% van de bezoekers hier maar 1 ding wil: Gratis kijken!!<P>Deze figuren zijn we hier liever kwijt als rijk!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 30 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja als newbee is een heleboel moeilijk zoals reageren op allerlij dingen hier ik ben zeker niet nieuw in sateliet ontvangst er staat hier al zeker 14 jaar een schotel in de tuin en altijd al boven de 1,2 meter en voor niks kijken doen wel allemaal graag maar daar gaat het mij niet om ik zelf heb een abo maar wil mijn horizon verbreden en kijken wat er allemaal is daar is niks mee dacht ik zo en zijn we niet allemaal zo begonnen met kijken naar sky met of zonder blocker<P>------------------<BR>wilco@privacyx.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals hierboven duidelijk door Sat4All is gemaakt is het helemaal niet erg om als newbie op dit board te komen en vergeten wij ook zeker niet dat een ieder van ons ook eens onder aan de ladder heeft gestaan. En ding wat een hoop mensen die nu een stukje verder op de ladder staan goed hebben begrepen is dat er hulp is en dat die hulp verkregen kan worden maar dat voordat men vraagt om die hulp men beslagen ten ijs diende te komen door in ieder geval de grondbeginselen die vrijelijk te lezen waren niet 1 keer te lezen maar is sommige gevallen misschien wel 30 keer te lezen totdat men in ieder geval onderlegt was in de hoofdzaak van de materie.<P>Wat wij steeds vaker zien is dat mensen met 1 of 2 postings drie minuten na het ontvangen van het password direct met de deur in huis komen vallen met vragen gelijk waar deze topic mee begonnen is. Is het dan van ons een verkeerde conclussietrekking dat we in dit soort gevallen meer een C+ vrijschakeldienst zijn voor dat soort mensen dan een hobbyboard. Wij wensen niet dat het board deze richting op gaat en zullen ons daar dan ook tegen wapenen.<P>Dus newbies wees van harte welkom op dit board maar voldoet eerst eens aan de volgende "voorwaarden". Lees eerst eens aandachtig de gebruiksaanwijzing van dit board (staat op de beginpagina bij de faqs op dezelfde regel waarop je aanklikt dat je naar het board wilt), er staat zeker voor newbies al een hoop antwoorden op klassieke newbie vragen op het board gebruik zeker voordat je iets gaat posten de search (zoek) functie op het board en kijk ofdat het antwoord op je vraag al niet uitgebreid op het board staat en mocht je dan er alsnog niet uitkomen, want van een hoog tot een laag iq is iedereen welkom als member, stel dan pas een gestructureerde vraag in vooral het juiste forum. Als je dat op deze wijze doet weet ik zeker dat elke admin, moderator of gebruiker van dit board je met beide open armen omsluit en je een gedegen antwoord op je vraag geeft...<P>Oh ja Mika wie bepaalt dat ik niet met mensen kan omgaan...jij zeker niet want daar heb ik wel andere mensen voor in mijn omgeving die me een beetje beter kennen dan jij. Dus maak me in het vervolg niet meer zo kwaad met deze nietszeggende opmerkingen.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kleine correctie Satwatcher <BR>Als je je aanmeld wil nog niet zeggen dat je niet eerst gekeken hebt je kunt altijd zonder aangemeld te zijn op het hele forum kijken<BR>Wil je dan een vraag stellen, (en dat wil je dan doen op dat moment) dan meld je je aan en vraag je inderdaad binnen die paar minuten wat.<BR>Maar wat ik je gelijk moet geven eerst LEZEN en ZOEKEN voordat je "domme" vragen steld.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand op het board 'snuffelt', maakt Who's online daar keurig netjes een logje van.<BR>Als er dan weer eens zo'n vreemde posting komt kan ik tot een maand terug in het log zien wanneer en hoeveel deze persoon online geweest is op sat4all.<BR>Het is dus wel degelijk eenvoudig te controleren.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stop toch met deze eindeloze (nutteloze)discussie , het lijkt me duidelijk geformuleerd een paar postings terug , Dit board is geen C+ vrijschakel service ,en moet dit zeker ook niet worden.<BR>Een hobby heeft naar mijn weten niets met gratis kijken te maken ,prettig is natuurlijk dat dit hierdoor wel mogelijk is. smile.gif<BR><P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na eerst ook een keer flink op m,n nummer te zijn gezet door de gevestigde orde .<BR>moet ik ze wel gelijk geven alles wat je zoekt is hier te vinden.<BR>alleen het probleem is zoals de meeste newbee,s is er zoveel info dat het wit van je ogen voor je re*t dwaalt.<BR>want lezen en begrijpen is een wereld van verschil.<BR>en inderdaad c+ vrijgevers zijn het niet <BR>Ik ben een heel eind verder gekomen door die boys hier en om nu iedere maand tig newbee,s <BR>even te gaan vertellen wat ze moeten doen gaat echt vervelen<BR>dat begrijpt zelf,s m,n buurvrouw en die is blond.<P>greetings en a lot off hopping manta 01...<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier het voorbeeld van een newbie die het dus helemaal zelf heeft gedaan en de eerste reakties van onze zijde goed begrepen heeft. Ik weet zeker dat hij nu met een veel beter gevoel zit te kijken naar zijn satelliet zenders. De reden hiervoor is dat hij enigzins wat begrijpt van wat hij gedaan heeft en niet zomaar iets heeft gedaan wat voor hem werd voorgekauwd. En natuurlijk heeft deze gebruiker nu nog steeds bij sommige dingen het gevoel dat hij alles zit vliegen voor zijn ogen maar als hij nu een vraag daarover stelt kan hij de grondbeginselen en weet ik zeker dat hij van advies wordt voorzien.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...