Ga naar inhoud


Scrolfunctie MS Muis uitschakelen


The Iron Maiden

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik ben in het bezit van een optische microsoftmuis met scrolwieltje.

Als ik op het scrolwieltje druk, dan krijg ik een een circel met twee pijltjes in beeld. Ik kan dan door de muis naar boven of beneden te bewegen scrollen, zonder dat ik een knop hoef in te drukken. Als ik weer op het scrolwiletje druk, dan wordt de functie uitgeschakeld.

 

Nu vind ik deze functie behoorlijk irritant, wie kan mij vertellen hoe ik deze functie uitschakel?

 

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb geen XP meer, maar volgens mij moet dat onder de muis settings in je bedienings paneel zitten. Echter, ik ben niet zeker of dat lukt. Anders muis openen en kijken of je het "hardware" matig kan stoppen. Ikzelf had er een paar jaar geleden ook last van, maar het leerde mij wat gecontroleerder met de muis om te gaan smile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik heb de software gedownload en geïnstalleerd.

Nu is de functie uitgeschakeld.

Ik wist niet dat je voor een muis ook software nodig had, en omdat het een MS muis is, had ik wel verwacht dat het in Windows Update zou zitten.

 

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...