rigave Geplaatst: 24 april 2006 Geplaatst: 24 april 2006 Hallo geachte forummers, Is het mogelijk subservices met cifs te op te nemen. bv. premiere direct. Dan heb ik het over de timer instellingen van de geminis. (2.6 2.7 2.8)
Tonskidutch Geplaatst: 24 april 2006 Geplaatst: 24 april 2006 heb je al eens een bijgewerkte zender/settingslijst gebruikt? dan probeer dat maar eens. taal op origineel duits laten (bij afspelen of bewerken kun je altijd nog een andere taal kiezen) dan werkt elke timer opname prima de luxe. cheers zie bijlage (niet helemaal actueel) TubThumping Chambawamba
Gast Geplaatst: 25 april 2006 Geplaatst: 25 april 2006 Wat bij mij werkt is dat ik de subservice toevoeg aan het bouquet. Dus in de lijst met subservices kies je dan voor 'add to bouquet' en je stelt dan de timer op dat kanaal in. Je moet dan dus wel weten op welk subkanaal het komt. Misschien bedoelt tonskidutch dat ook, maar snap niet helemaal wat ie bedoelt met 'bijgewerkte zender/settingslijst'
rigave Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Geplaatst: 25 april 2006 Bedankt Hugo; Had ff verder moeten denken. He tonski; wat bedoel je met een bijgewerkte zenderslijst? Toevallig hetzelfde wat Hugo zegt?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen