Ga naar inhoud


wat is level / quality?


Gast

Aanbevolen berichten

Koop een LNB met een goeie kruispolarisatie isolatie. Hoe hoger hoe mooier. Momenteel is het beste wat ik gezien heb rond de 27-28 dB. Het ruisgetal is ook belangrijk, maar hecht er niet al te veel waarde aan! Een dikke wolk of een paar regendruppels zijn veel erger dan een ruisgetal van 0,6 of 0,7dB !!!! cool.gif" border="0 <BR>Ik zou kiezen tussen een Sharp en een Philips(toeter met f-con. aan het einde), als je een pace hebt moet je zeker een Sharp nemen, die versterkt ongeveer 1 dB minder. Verder is de kruispolarisatie isolatie 4 dB beter smile.gif" border="0 <BR>Kom zondag naar Breda, dan kan je er misschien wel 1 winnen wink.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hei X-sound,<P>Heb je al eens geprobeert de spanning te verhogen naar de LNB?<BR>Bovendien de lengte van de coax-kabel speelt ook soms parten?<BR>Ik gebruik een GRUNDIG-LNB en heb ook last van blokskes in mijn beeld,maar dan regent het ook pijpestelekes.<BR>Misschien eens de connectors nakijken op kortsluiting?<BR>Ach er zijn zoveel factoren die een rol spelen maar deze hierboven zijn bij mij regelmatig voor gekomen.<P>Groeten,boerkenaas(PREP)<BR>Tot 7 oktober in Breda<BR> smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kun je in het menu van je receiver veranderen;<BR>Weet helaas niet welke ontvanger je hebt;<BR>Op MM9500 of D-box weet ik dat je + 0.5volt kunt bijzetten op je LNB;<BR>scheelt iets of wat met ontvangst:<BR>anders een 600 Ohm laten naar hier;<P>boerkenaas smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...