Ga naar inhoud


dreambox loopt vast wanneer de usb stick erin zit


adam76

Aanbevolen berichten

bij mij ook niet. totdat ik er eens mee aan de haal ging om nieuwe firmwares te installeren, sinds dien was er een probleem, nou moet ik wel zeggen dat de laatste maanden de stick wel moeizamer begon te werken. maar ik verwachtte niet dat het deze stick zou zijn, ik ga zo naar de super om eens te kijken voor zo een stickie.

Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c

Link naar reactie
Delen op andere sites


stick gehaald, Adata, www.adata.com.tw

 

werkt ! in een keer. ook opstarten doet hij nu weer met de stick erin. adata zag ik nog niet in de base staan. die kan er dus bij gezet worden

 

 

adata 128 MB heb ik in het bezit nu

Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb hier last van gehad. Tot Gemini 2.8 geen probleem, die in flash en niet meer booten. USB-stick eruit en werkt wel. Andere stick en daar nwe images opgezet. Werkt weer prima. Oude USB-stick werkt wel in XP etc. Ik heb nog niet geprobeerd om die ook te formateren in Dreambox. Blijft vreemd.

 

Groet,

John.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
als je maar geen stick koopt die het ook niet doet zoals bijv. een Kingston Datatraveller (zie databank).

 

Ik heb nog steeds een goed werkende Kingston datatraveller II 128 Mb in de dreambox ( 7000 ) zitten. Tot nu toe nog nooit problemen met deze stick gehad.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...