Ga naar inhoud


DB7000 met Pli meerdere kanalen opnemen?


Spotvogel

Aanbevolen berichten

Ik zit voor het eerst 's met een HD in de DB te spelen, kon me eigenljk nooit zo boeien; ik ken andere simpele PVR's, waarbij je bij single-tuner gebruik wel meerdere programma's kan opnemen bekijken, zolang ze maar dezelfde polariteit en bandkeuze hebben.

Echter, probeer ik het met de DB (Emerald), dan kan ik ten eerste als ik al iets opneem slechts uit een paar andere zenders kiezen en als ik daar dan naar zou willen kijken dan waarschuwt de DB dat dan de oorspronkelijke opname afgebroken wordt!

Ben ik aan het opnemen via de timer en zap ik naar een volgend kanaal dan blijkt de opname mee te zappen!

Is dit normaal of doe ik/ zit er wat fout??

Link naar reactie
Delen op andere sites


O.K.

 

Hij kan dus alleen wat op dezelfde transponder zit, ik testte nu met een kaartje in de gleuf met newcamd, dan kan hij niet 2 gecodeerde kanalen tegelijk aan...

 

Volgende domme vraag; hoe wis ik opgenomen bestanden, per stuk?

Schijf formatteren snap ik, maar ik kan nergens een knopje vinden om opnames apart te wissen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
O.K.
Volgende domme vraag; hoe wis ik opgenomen bestanden, per stuk?
Schijf formatteren snap ik, maar ik kan nergens een knopje vinden om opnames apart te wissen?



Op het bestand gaan staan en de dreamtoets of menutoets (nieuwe afstandsbedieningen) indrukken

I had a dream, and now it has become reality

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...