Ga naar inhoud


[DBOX-II] Waar zit Gnd Bij dbox


Gast

Aanbevolen berichten

Hey ben nu bezig om mij dbox in debug te zetten alles lukt tot nu toe,

maar weet alleen niet waar de GND (ground) en wat ze er mee bedoelen. Op de foto zie waar pin 16 is en waar de flashreset is maar GND zie ik nergens staan.

 

Kan iemand zeggen waar het is, ik die afbeelding als bijlage gedaan en als iemand zin en tijd heeft kan die mischien aangeven waar Gnd zit en hoe ik hem kan verbinden met pin 16( lijn zetten ofzoow met paint)

post-29227-1318258684,4895_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


om te verbinden heb ik een kabeltje gemaakt, aan 1 kant een krokodilletje (die zet ik vast aan het chassis), aan de andere kant heb ik een naald gesoldeerd.

 

voor je gaat debuggen raad ik je aan het koperbaantje (lichtjes) een beetje schoon te krabben om zeker te zijn van een goed contact

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is me gelukt om hem in debug te zetten heb en heb er gelijk een image opgezet

maar was vergeten de orginele uittelezen, nu zit ik weer met die ucodes hoe kom ik daar aan heb een gezocht en gezocht maar nergens gevonden, heb sagem 1xi

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk zitten die in je image en kan je verschillende ucodes uitproberen via je menu's

 

anders even koekelen naar ucodes en download..... ook bij duitse sites!

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zijn er niet meer op heb gisteren neurtrino image er op gezet, en ik het menu bij service en ucodes gekeken en hij kan er geen vinden. Ben nu een aan het zoeken laat wel weten of als iemand het weet zeg het dan want ik heb net avia_gt_ucode.h en avia_gt_ucode.c gevonden maar volgens mij zijn dat ze niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoek in duitsland naar ump2002, en haal ucode.zip op

 

anders op hetzelfde adres een compleet image ophalen.....is misschien wel zo makkelijk voor je

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
zoek in duitsland naar ump2002, en haal ucode.zip op

anders op hetzelfde adres een compleet image ophalen.....is misschien wel zo makkelijk voor je


Thanx man ik heb een nieuwe image er op gezet en alles zat er al in dus die ucodes zijn ook geen probleem meer. nogmaals bedant he!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...