Ga naar inhoud


[ Triple Dragon ] Nu eindelijk echt source code public?


Satlook

Aanbevolen berichten


Het lijkt er wel op. Maar het zal niet uit weelde zijn dat men dit doet.

de TD is ondertussen een stille dood aan het sterven en er zal iets heel drastisch moeten gebeuren wil men het tij keren.

Het openbaar maken van de broncode zou die impuls kunnen zijn. iedereen kan dan immers meedenken en ontwikkelen.

 

Had men dit vanaf dag 1 gedaan dan denk ik dat de TD een veel populairdere ontvanger zou zijn geweesrt. Ik hoop van harte dat het alleen niet te laat is voor de TD. Op zich een goed werkende ontvanger waar te weinig wardering voor is.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het TD team heeft vanaf het begin belooft dat de source vrijgegeven zou worden.

Maar dat zou pas gebeuren als de officele software goed zou werken en compleet zou zijn.

De officele software is zeker het laatste half jaar zeer goed geworden.

 

Het vrijgeven van de code had voor mij ook wel eerder mogen gebeuren maar beter laat dan nooit.

 

Als je nou kijkt naar dg station/ relook daar is de source van vrij maar daar mankeert aan de officele software nog heel wat, daar schiet je dan ook niets mee op.

 

Maar wat de TD betreft heb ik daar een hele goeie linux ontvager mee en ik hoop dat met het vrij komen van de code alleen nog maar beter wordt.

 

Groeten

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...