Ga naar inhoud


winrobin/robinhood 1.2


Gast

Aanbevolen berichten

Yep ook ik heb zo`n mijn beginners vraagje.volgens de gegevens . zou het mogelijk moeten zijn de season en een phoenix tegelijk tekunnen aansluiten en zo de data stroom tussen de org kaart en de cam te kunnen loggen .Maar dit is mij dus tot nu toe nog steeds niet gelukt.om het op een aston cam en hummer aan de praat tekrijgen <BR>is het iemand wel gelukt ??? met deze combie<BR>en kan mij op weg helpen . alvast bedankt <P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toch niet echt een beginnersvraag.<BR>Alleen is het een beetje omslachtig om eerst de data via een rs232 port van je pc naar je decoder heen en weer te sturen, en dan via de tweede rs232 port dezelfde datastroom te gaan loggen, dit kan simpeler.<BR>er is een programmatje dat alle dataverkeer van en naar elke rs232 port kan loggen. in bin. of hex 8, of 16 format opslaan. Het staat ergens bij Mastercrd op de site (geloof ik). Helaas ben ik het ook alweer kwijt, anders hadik'et wel even gepost(hdd crash gehad).<BR>succes<BR>prutsie<BR><P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha . gaat hier dus om seca. en een humax<BR>niet een nokia (irdeto)<BR>en wat loggen betrefd . ja dan ben ik ook weer een beginner :-)<P><BR>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Djaz ,ik ben er ook mee bezig geweest maar heb het ook (nog)niet draaiend gekregen met een mm9600 met Aston 1.00.<BR>Het valt me in elk geval wel op dat de aston regelmatig vastloopt in een 9600 , dit was in een AD3000 niet het geval.!!!<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...