Ga naar inhoud


Is mary in PLi down?


Supersonic

Aanbevolen berichten

Citaat:
dan zal ik alles nog een dubbel checken.

net nog even weer gekeken, maar wat ik ook raar vindt is dat er in het nieuws staat dat newcamd 6.10 is toegevoegd. alleen bij downloads staat nog steeds 6.09.

Iknie snapnie

Doe in softwarebeheer eens "downlad latest menu" .
Je moet dan de datum 17 mei in de menu balk krijgen wanneer je het menu afsluit en terugkeert.
Dan zul je newcamd 10.b erin hebben staan .
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Oke, dat is nu dan wel gelukt. Ik ben ook nieuw met deze image dus het was weer ff zoeken.

 

Alleen lukt het me nu nog niet om die newcanmd 6.10b te downen. Hij blijft op 0 bytes staan, en dan zit er niets anders op dan resetten.

Dreambox 800 HD PLI

Dreambox 7000s (PLI)

80cm triax

Multihouder 19.2, 28.2, 23.5, 13 alps

Netwerk met Synology ds209 met 2 x 1,5 tb in raid1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Oke, dat is nu dan wel gelukt. Ik ben ook nieuw met deze image dus het was weer ff zoeken.

Alleen lukt het me nu nog niet om die newcanmd 6.10b te downen. Hij blijft op 0 bytes staan, en dan zit er niets anders op dan resetten.

Met een image op USB kunnen zoveel factoren meespelen .

Je netwerk lijkt in orde , anders had je het menu niet kunnen updaten .

Nu kan het nog zijn een instabiele USB-stick, geen goede image in de flash , geen goede FW-pro vesie gebruikt enz.

Als de image je bevalt adviseer ik je deze gewoon in de flash te ploffen, dan sluit je in ieder geval een hoop neven factoren uit en gaat er een wereld voor je open .

gr,
RuKo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, Ik begrijp dat er veel dingen mis kunnen zijn.

Nou wil het geval dat ik een goeie steady standaard image in de flash heb staan. En de gemini 2.8 op de usb heb draaien. Dit werkt al een hele tijd prima.

 

Vandaar dat ik het een beetje vreemd vindt.

Nu heb ik deze image van de ***ongewenste_link***, en deze is iets aangepast ten opzichte van de standaard pli. Hij is daardoor 8 mb goot en gaat niet in de flash passen.

Er staat in de beschrijving dat hij met FW 6.3 geplaats moet worden, dat heb ik ook gedaan.

 

Het zou best kunnen dat er bij mij net weer iets niet helemaal lekker samenwerkt natuurlijk.

 

Misshien dat ik toch iets over het hoofd zie.

Dreambox 800 HD PLI

Dreambox 7000s (PLI)

80cm triax

Multihouder 19.2, 28.2, 23.5, 13 alps

Netwerk met Synology ds209 met 2 x 1,5 tb in raid1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vind ik dat je de problemen bij de ***ongewenste_link*** had moeten posten .

Dit is echt verwarrend, wanneer er images in omloop worden gebracht en de naam PLI misbruiken. Hier kunnen wij echt geen support aan geven , omdat wij niet weten wat ze in de image hebben zitten klooien .

Hier baal ik dus flink van.

 

RuKo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal die er eens uit halen de orginele van Pli gebruiken.

Je hebt wel gelijk, je kunt er inderdaad geen pijl op trekken wat die hebben gedaan. Ik ging er eigenlijk voor omdat die de mary er standaard in heeft, of staat die ook in de gewone Pli.

 

Ik ga iig de standaard emerald er in zetten, ald ik dan nog problemen ondervindt meld ik me weer even.

Dreambox 800 HD PLI

Dreambox 7000s (PLI)

80cm triax

Multihouder 19.2, 28.2, 23.5, 13 alps

Netwerk met Synology ds209 met 2 x 1,5 tb in raid1

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet daarvoor een bestand in de temp plaatsen van je box. daarna kun je die onder blauwe knop/ software/ manuel install installeren.

Daarna is hij te vinden onder pp panels.

 

 

Ik heb nu net dus ongeveer 2 uur zitten kijken en zappen via pli, maar wat ik vreemd vindt is dat zo ineens de hd aanspringt en vervolgens het beel freezed of zwart wordt.

na een reset van de softcam werkt het wel gewoon weer.

 

dit heb ik nu 3 keer gehad, vreemd???

Dreambox 800 HD PLI

Dreambox 7000s (PLI)

80cm triax

Multihouder 19.2, 28.2, 23.5, 13 alps

Netwerk met Synology ds209 met 2 x 1,5 tb in raid1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
je moet daarvoor een bestand in de temp plaatsen van je box. daarna kun je die onder blauwe knop/ software/ manuel install installeren.
Daarna is hij te vinden onder pp panels.


Ik heb nu net dus ongeveer 2 uur zitten kijken en zappen via pli, maar wat ik vreemd vindt is dat zo ineens de hd aanspringt en vervolgens het beel freezed of zwart wordt.
na een reset van de softcam werkt het wel gewoon weer.

dit heb ik nu 3 keer gehad, vreemd???


Mischien een goed idee, om de box een factory reset te geven, nadat je de image geflasht hebt.
Zo weet je zeker dat je met een schone box begint.

Magic

The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik nog eens proberen. Ok zal ik de rest van de images er eens af mikken. usb-tje raakt aardig vol (512 mb).

 

Maar dat doen we morgen....

Dreambox 800 HD PLI

Dreambox 7000s (PLI)

80cm triax

Multihouder 19.2, 28.2, 23.5, 13 alps

Netwerk met Synology ds209 met 2 x 1,5 tb in raid1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
je moet daarvoor een bestand in de temp plaatsen van je box. daarna kun je die onder blauwe knop/ software/ manuel install installeren.
Daarna is hij te vinden onder pp panels.

Da's gewoon dus een extern programma (nou ja, programma, gewoon een tekstfile eigenlijk) net als de ondertiteling PPanel die niet van de PLi image zelf zijn, maar door anderen gemaakt zijn.

Citaat:
Ik heb nu net dus ongeveer 2 uur zitten kijken en zappen via pli, maar wat ik vreemd vindt is dat zo ineens de hd aanspringt en vervolgens het beel freezed of zwart wordt.
na een reset van de softcam werkt het wel gewoon weer.

dit heb ik nu 3 keer gehad, vreemd???

Welke cam draai je? camx misschien?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai met newcamd icm de standaard cardserver die er in staat. Uurtje geleden alle resterende images er af gegooi, alleen deze op de usb laten staan en een orginele in de flash.

 

Net toch weer het probleem dat die hd aanspringt en vervolgens het beeld zwart blijft.

 

Nu maar eens een schone installatie proberen in de flash.

Als het dan nog niet goed is dan zijn mijn ideeen op.

Dreambox 800 HD PLI

Dreambox 7000s (PLI)

80cm triax

Multihouder 19.2, 28.2, 23.5, 13 alps

Netwerk met Synology ds209 met 2 x 1,5 tb in raid1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...