Ga naar inhoud


Bandbreedte EOL


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,<P>Het wordt tijd dat er eens wat aktie in dit forum kom, vandaar dat ik maar eens ga posten hier.<P>Ik heb nu 6 dagen een EOL account en het is me opgevallen dat een normale download max. 25Kb/s kan gaan, een 2e sessie opstarten zorgt wel dat het allemaal wat harden gaat maar niet veel dit geld ook voor een downloadmanager. Naar aanleiding van dit fenomeen heb ik eens een mailtje gestuurd naar Hertzinger om te vragen hoe dit nou zit.<P>Het antwoord was dat een download MAX. 64 Kb/s kan gaan en dat dit zelden gehaald wordt!! Dit is dus minder.<P>Tevens supporten ze alleen HTTP proxy en zullen ze in de toekomst geen andere proxy services gaan aanbieden :-(<P>Dus mensen pas op dat u zich niet laat verleiden door de mooie verkooppraatjes(wat dus bij mij wel is gebeurt) want er zitten nogal wat addertjes onder het gras.<P>Het is zeker wel beter dan wat ik had, kaas-hema maar ja ik had toch wel meer verwacht.<P>Hoe denken anderen hier over ?<P>Cheers,<P>despite<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou die 64k kan je makkelijk halen niet met 1 download daar haal ik ongeveer 30k mee probeer eens FlashGet veel sneller en die doet nooit moelijk met het aanelkaar lijmen van de in stukjes gesneden download wat de programma's in principe doen.<BR>60k maximaal!!!! dit hoor ik nu voor het eerst want ik heb wel 160k gehaald en andere personen hebben wel eens veel hoger gehaald maar goed.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehum.. ik heb dit bevestigd gekregen van Hertzinger.. ik heb een aantal testjes gedaan en ik kwam toch echt niet hoger dan 64 KiloBytes per seconde. Ik weet niet hoe/wanneer jij 160 KiloBytes hebt gedownload maar als jij het kan dan kan ik het ook en dat gaat dus NU niet meer. Flashget/Download Accelerator/GetRight alles heb ik geprobeerd! Enigste manier om sneller te downloaden is met dat File Transfer Centre gebeuren maar dat is zo buggy as hell.<P>Geef mij anders maar een site waar jij 160KB/s heb gehaald dan wil ik dat wel eens zien.<P>Cheers,<P>despite<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 160k is alweer een poosje geleden maar ik heb deze week nog wel 80k gehaald met een paar downloads en ik ken meerdere personen die zeker boven de 100k uitkomen<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

vertel mij maar eens waar je die snelheden kan halen buiter ,ben benieuwd.<BR>Wil dat ook eens een keer meemaken smile.gif<BR>Ene Positief bedoeld hoor buiter smile.gif<P>Heb wel eens diep in de nacht MP3s lopen downen ,met 20 mp3 tegelijk ;JA dan kom ik zeker ver boven de 200k/s uit ,haalde een piek van 400k/s ,maar eh dat was zo´n 4 uur in de morgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de laatste tij 103 die doet het altijd en is redelijk snel o ja gister heb ik 90k gehaald met 1 bestand (napster)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar hoe heb jij het dan voor elkaar gekregen om napster te laten werken met EOL ? <P>ik heb de laatste versie van napster gedownload 2.0 beta 6 en die onderteunt alleen maar SOCKS4 en SOCKS5 proxy wat EOL dus niet ondersteunt smile.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

De downloadsnelheden waren juist. Let op, waren. Deze week zijn blijkbaar de oude IP adressen buiten werking gesteld, zodat gebruik gemaakt moet worden van de nieuwe IP adressen (transponders) zonder loginclient.<BR>Deze blijken aanmerkelijk trager te zijn.<BR>Het klopt dat met de oude transponders hoge snelheden te halen waren. Flashget tot > 200 Kbyte/sec, Mass downloader (geen beperking van het aantal gelijktijdig te downloaden bestanden) tot 1 Mb/sec. Helaas waren bij het laatste programma regelmatig bestanden corrupt. Europeonline is nu blijkbaar aan het experimenteren met nieuwe transponders, dus het wordt even afwachten.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe TEST Transponders<P>EOL is aan het testen met nieuwe transponders,deze zijn vreselijk snel (waarschijnlijk omdat niemand ze gebruikt)<BR>Transponder103 - 103.proxy.europeonline.net<BR>Transponder113 - 113s.proxy.europeonline.net<BR> 113i.proxy.europeonline.net<BR>Transponder114 - 114s.proxy.europeonline.net<BR> 114i.proxy.europeonline.net<BR>Transponder115 - 115s.proxy.europeonline.net<BR> 115i.proxy.europeonline.net<P>Alle proxies gebruiken port 8080:<P>Ik gebruik deze transponders met flashget en de gemiddelde snelheid ligt op 800 K/sec<BR>LET OP, het zijn test transponders, ze zijn dus niet altijd functioneel (helaas) <P>Volgens Insiders, zijn de transponders met een S -Socks servers,<P>Ps. Ftp wordt ook gesupport <P>Suc6 ermee <P><BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by despite:<BR><B>maar hoe heb jij het dan voor elkaar gekregen om napster te laten werken met EOL ? <P>ik heb de laatste versie van napster gedownload 2.0 beta 6 en die onderteunt alleen maar SOCKS4 en SOCKS5 proxy wat EOL dus niet ondersteunt smile.gif<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Nou dat is wel mogelijk om te napsterren met de satelliet ben even bezig met gegevens aan het vezamelen maar dat lukt echt wel, je maakt dan gebruik met een proggie (httport) en die kan daar wel voor zorgen<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel lullig allemaal maar sinds een maand een maand of zo knijpt eol de downstreams van alle klanten de enige klanten met een voordeel zijn de bysky abbo`s die halen ipv 25k zo`n beetje 50 a 60 k en met dap(de nieuwste met 7 streams) tussen de 80 en 150 k dit is geen lul verhaal ik heb dit op papier staan van de heren van bysky want ook wij voelden ons als dealers natuurlijk flink gefuckt wij gingen ook van 250 k terug naar 25k en dat is dus nu wel redelijk herstelt maar toch minder als daarvoor.<P>De beste cq snelste downloads haal je bij <A HREF="http://tucows.belgium.eu.net/" TARGET=_blank>http://tucows.belgium.eu.net/</A> of elke andere mirror die dicht bij Luxemburg ligt.<P>nog eeen voordeel van bysky is dat je ook geen http poorten nodig hebt voor napster en cutemx enz(bysky full abbo)en die kost zo`n beetje 50 piek in de maand maar dan kun je er wel alles mee zonder gezeik en zonder te wisselen van transponders en proxies(zeer stabiel)<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer gebeld met EOL, en hebben nu gezegd dat alleen nog inloggen mogelijk is op nieuwe proxies. Haal nu nog snelheden van 25 a 30 kb/s heel tries.<P>Hier moet bekendheid aan gegeven worden, je tekend een contract van een jaar en nu laten ze je in de stront zakken.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...