Ga naar inhoud


Bandbreedte EOL


Gast

Aanbevolen berichten

Het is bekend dat ze inderdaad de verbindingen hebben geknepen bij eon wij hebben daar ook brieven van e.d. alleen heb ik het idee dat er niemand loopt te zeiken tegen ze behalve de dealers van bysky die dan ook nu een regeling hebben van 50 k scheelt toch de helft niet ?? <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dat scheelt de helft, maar lang niet wat het geweest is. Heb al een paar keer gebeld, ze hebben nu een E-mail naar Luxenburg gestuurd, maar nog steeds niks op gehoord.<P>Het is gewoon klote en als het zo blijft kan EOL van mij in de stront zakken. <BR>In het begin heb ik veel reclame voor ze gemaakt dat alles zo snel ging, maar nou raad ik het iedereen af.<BR>Neem GEEN EOL, het is traaaaag.<P>Bij de helpdesk, mogen ze ook geen nederlands meer praten, nou ik wel, en ze verstaan het prima.<BR>:rolleyes<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reactie <P>Van een Hertzinger dealer.<P>Iedereen die klachten heeft over de snelheden krijgen het standaard verhaaltje van hertzinger te horen, Europe-online heeft een nieuwe directeur die nu meer op het internet gericht is dan op de streams en downloads van europe-online er word dus aan gewerkt dat de snelheid omhoog gaat dit was 1 maand terug. het is op dit moment nog steeds hetzelfde. Ik heb mijn geld terug gevraagd van mijn abonnement en wil pas weer betalen als het weer in orde is. Bij hertzinger zeiden ze dat doen we niet en toen was het toet toet verbinding verbroken. Wie nog meer van deze klachten heeft Bombardeer zowel EOL & Hertzinger plat Met Emailtjes Misschien dat ze dan een keer gaan inzien dat mensen verdrietig worden en geld uitgeven voor iets wat niet goed werkt.<BR>Ik citeer van de Site van Hertzinger.<P>Toe aan een nieuwe internet-ervaring?<BR>Satelliet is het multimediale platform van het nieuwe millennium. Honderden radio- en tv-kanalen, highspeed software downloading, high quality video en audio en natuurlijk toegang tot het BREEDBANDIGE internet. De satelliet gaat verder daar waar andere media stoppen door gebrek aan capaciteit, dekkingsgraad en kwaliteit. <P>Leuk verhaal maar als je het aanschaft word je er verdrietig van.<P>Groetjes Avalon<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou schijnbaar weet de één hoge snelheden met die satellietkaart te halen en de ander niet. Ik hoor dan schijnbaar bij diegene die geen hoge snelheid haalt. Ik download bijna elke avond begin meestal om 8uur en eindig om plusminus 12uur. Gemiddelde download snelheid 30kb ps. Van nood om mijn spelletjes, programma's e.d. toch nog een beetje sneller binnen te krijgen, ben ik ook overdags gaan downloaden. En wat dacht je wat voor snelheden ik dan haal...<BR>Gemiddeld 30 kb ps. Die satellietkaart is dikke shit. Nog één maand en dan heb ik de kabelmodem, die wat ik steeds bij vrienden zie 350kb ps haalt. Heb meneer Hertzinger vriendelijk bedankt voor zijn oplicht praktijken.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Megacomp, Zeg ik ben zeer benieuw bij welke kabelboer je zo'n snelheid haalt. Ik zit hier met Chillout, met een gem. download van 25k/ps. Alleen met bijv een WK-voetbalwedstrijd gaat de snelheid omhoog naar ong. 100k. Dat kan ik dan ook niemand aanraden, ik wacht nog op ADSL. En wat betreft de klantenservice bij UPC, die is al bijna net zo erg als bij Canalmin<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien het feit dat wij hier in Beilen (drenthe) nog geen kabelmodem hebben, heb ik ongeveer in januari dit jaar een satelietkaart gekocht van F449,=.<BR>Mijn vrienden in Assen staken me elke keer de gek aan vanwege mijn lage snelheden.<BR>Zij beweerden dat zij op 350 kb ps downloaden, zo sceptisch als ik was geloofde ik dit ook niet, maar zien doet geloven en hellaas moet ik toe geven dat zij dit wel halen. Ik zelf gedownload op de site's waar ik altijd zelf ook download. (je kent deze warez site's vast) En werkelijk waar zij haalden deze 350 kb ps. In Assen en wij straks ook in Beilen komen bij Essent at Home. Nou heb ik inderdaad ook gehoord dat de kabel via UPC inderdaad traag is.<BR>Maar geloof in Assen halen ze die 350 kb ps.<BR>Het niet iets wat ik graag wil, want ik heb ja ook een fiks bedrag uit gegeven voor de satellietkaart, maar hellaas liegen de feiten er niet om. De reden waarom ik straks overstap is ook vanwege het feit, dat ik al van af februari klaag tegen meneer Hertzinger, uiteindelijk heb ik iemand van Hertzinger bij me heb gehad om bij mij de snelheid op te krikken (dat was in mei), dat deed hij via het programmaatje Flashget, waardoor het iets beter werd, toen kwam ik op 30 kb ps. Daarvoor was het namelijk nog veel triester de snelheden. Ik heb alweer een paar keer contact met ze gehad, omdat ze telkens veel beloven maar niks nakomen. En omdat ik er nu schijt genoeg van heb en gezien heb wat bij ons de kabelmodem wel haalt, bovendien geen telefoonkosten meer en dat je straks ook kan bellen bij ons in de buurt met de kabelmodem voor 1 cent der minuut, is de kabelmodem voor mij gewoon veel intressanter. Nog steeds eis ik mij geld terug van meneer Hertzinger en persoonlijk hoop ik dat meer mensen hun geld terug eisen, zodat we samen sterk staan. Mochten er namelijk meer mensen zijn die dit willen, kunnen we gerechtelijke stappen ondernemen.<P>MegaComp<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MegaComp<P>Vergeet de volgende keer je adres er niet bij te zetten is wat makkelijker dan weten we waar je woont. <P>Even het volgende ik ben druk in overleg met verschillende instantie's om internet via de satelliet het dal in te trappen heb de consumentenbond en dagbladen al laten weten in een persbericht dat mensen getild worden Door EOL,Bysky & Hertzinger en hun adviseer geen internet via de sky te nemen ze bolvewn iets wat ze niet waar kunnen maken. Nou schijnt er in Duitsland ook al een groep te zijn die gerechtelijke stappen gaat nemen tegen EOL Omdat die een snelheid is voorspeld van 512KB/ps en zelfs die halen niet meer dan 20 Kb. erg triest. <P>He mega Zo schrijf je heelaas :: smile.gif))<P>Groetjes Avalon<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik maar weer ga verhuizen... ;-)<BR>Draait dat daar al lang dat kabelinternet? Ik ben hier (Friesland) sinds september aangesloten, en dat was hier een beetje de begintijd, en ik moet zeggen dat het toendertijd best snel ging. Maarja je kent het spreekwoord hoe minder zielen hoe meer vreugd, en dat geld dus ook voor die kabel. Dus hou daar rekening mee om nog meer teleurstelling te voorkomen... <P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik hoop mijn satelliet internet aansluiting deze week te krijgen.<P>Ik was van plan om BySky te nemen, maar de verkoper heeft me omgepraat in Hertzinger gezien de snelheid niets uit zou maken en het iets voordeliger is (ik heb al een Casema Internet Kabel account).<P>Uit de posts hier begrijp ik dat BySky wellicht toch sneller is, door betere afspraken ???<P>Mocht dit zo zijn kan ik nu nog omschakelen, dus ieder advies is welkom. <BR>Het zou erg naar zijn als ik later de dealer moest afmaken omdat hij valse voorlichting gaf :-)<P>Thanks,<P>Ron<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Sonnie (edited 01 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal <P>Wij zijn dealer van allebei maar heelaas geen 1 van de 2 haalt goeie snelheden het enige wat ik je kan adviseren Wacht eerst met aanschaffen er is een duits advocaten kantoor om een rechtszaak tegen EUROPE-ONLINE te beginnen . Als je een abbo afsluit bij hertzinger dan zit je er een jaar aan vast kan je niet even snel switchen. Wat MegaComp zegt is waar de kabel die via Essent loopt is supersnel zelfs ik heb het met mijn eigen ogen gezien ben er voor naar Assen geweest en heb er even van mogen proeven maarja heelaas ik woon midden op de rimboe dus dat kan ik wel vergeten.<P>Groetjes Avalon <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker allemaal :-(<P>Als BySky een kortere 'contract' looptijd heeft is het wellicht beter deze te overwegen.<P>Ik zal in iedergeval iets moeten. Heb momenteel Casema Kabel (Maarssen) en haal maximaal 4-6 kb en regematig zelfs rond de 250-500 bytes/sec!<P>Maar het goede nieuws is Casema heeft de problemen erkent en geeft maarliefst (zeggen ze) fl. 50,= retour (eenmalig), na 'aandringen' van de consumenten bond.<BR>Nee dat helpt @##$%@#<P>ADSL 'kan' volgens KPN niet in mijn regio (dus laten we maar aannemen dat het voorlopig niet komt), so what is left???<P>Ron.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...