Ga naar inhoud


andere manier van internet via satelliet?


Gast

Aanbevolen berichten

Kent iemand iets van deze provider?http://www.bentleywalker.com/web-sat.html<BR>Als ik het allemaal goed begrijp kun je hiermee uploaden zonder telefoonlijn of andere internetverbinding. Weet iemand hier al iets van?<BR>Zeker wat betreft prijzen, snelheid e.d.<P>Als ik zelf meer weet laat ik het weten,<P>Ed.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


De prijzen zijn best hoog. Een systeem kost bijna 2600 Euro. Kleinste abo 150 Euro per maand (max 200Mb) 0,50 Euro per overschreden Mb. Dit is niet mis! Ze beloven 16kbit up/4Mb down, alleen de Hub staat in Ierland en de backbone connection is daar niet echt uitstekend. Ik heb dit systeem getest en ben tot de conclusie gekomen dat dit nix is. Zeker niet nu er veel mooiere systemen te kop zijn met een veel betere snelheid(tot 256 kbit up/2Mbit down. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Satwillie, bedankt voor je reply. Alleen wil ik graag van je weten wat voor systemen je bedoelt?<BR>Ik wil graag gaan downloaden via de schotel.<BR>Welke provider kan ik dan het beste nemen?<P>Alvast bedankt voor je antwoord,<P>Ed.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...