Ga naar inhoud


2 weg satelliet-internet bij bysky


Gast

Aanbevolen berichten


Ik heb gehoord dat die kosten zeer hoog zijn (enkele duizenden guldens)<BR>En het is geen flatfee je moet betalen nadat je je limiet overschreden bent.<BR>Maar sneleheid is wel lekker snel <BR>Ze garanderen een snelheid van 400k/s<P>Groeten Ivo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan je nu weten dat Starspeeder leuk is, hij is nog niet eens in de lucht, zou pas 15.02 opstarten. Wat betreft het eenvoudige twee-weg systeem heb ik ook ervaring mee, gewoon zo slecht als het eenweg systeem van Europe Online. mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Over de kosten van starspeeder kan ik jullie al verklappen wat de kosten er van zijn maar als ze het redden is een tweede.<BR>Ze gaan Fl 70,00 per maand vragen voor deze service. Het is eerder al eens gezegd ze moeten het eerst maar waar maken. hoe meer zielen hoe minder vreugde. Ze zullen net als europeonline de snelheden gaan knijpen als er meer gebruikers gaan komen.<P>Groetjes <BR>Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ons nog niet wanhopen. Ik persoonlijk heb er een goed oog in. Er is sprake van aansluitings-limiet mocht de snelheid down gaan. Zij hebben trouwens een goed voorbeeld aan Europe Online en willen echt niet in hetzelfde straatje terecht komen.<BR>Kwestie van de prijs van Starspeeder vernam ik ongeveer 54,-fl (990,-Bfr) onder voorbehoud van wijzigingen, er wordt nog druk gerekend.<BR>In elk geval de komende dagen heb ik nieuws uit de eerste bron en zal dit meedelen.<P>SatMan tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de geinteressseerden <P>Hier heb je alvast wat informatie over BySky Up&Down satelliet internet. Op het moment dat een bedrijf of organisatie tegen de grenzen van de huidige internet aansluiting aanloopt en ze een vaste verbinding overwegen, dan is BySky Up&Down satelliet internet een goede oplossing. Als we de eenmalige kosten voor BySky Up&Down vergelijken met een vaste verbinding (bv. UUNet ) is onze oplossing kostbaarder, maar na 4 tot 6 maanden is het verschil weer terugverdiend vanwege de lagere maandelijkse abonnementskosten voor Up&Down. Tevens is het belangrijk te weten dat de benodigde apparatuur geheel eigendom is van de abonnee. <BR>Op onze website kunt je de verschillende abonnementen zien, de prijzen zijn als volgt :<P>maandelijkse kosten:<P>M1 - 575,- Euro M3 - 1.040,- Euro M5 - 1.240,- Euro<BR>M2 - 790,- Euro M4 - 1.530,- Euro M6 - 2.895,- Euro<P>De eenmalige kosten voor de apparatuur en installatie zijn 10.250,- Euro<BR>Al deze tarieven zijn exl. BTW en onder voorbehoud.<P>De BySky Up&Down is een oplossing voor het MKB en organisaties, vanwege de kosten is het niet gericht op de particulieren markt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook nog twee-weg verkeer hebben via Web-sat op de Eutelsat W2 16° Oost. De installatie, eigendom van gebruiker, kost 100.000,-BEF (5464,-fl) zonder install. kosten. Per maand betaald men $175 voor 200MB down en 20MB up. Overschrijding van deze volumebeperking kost $1 per MB. Zelfs de dealers hoeven dit te betalen. Dit systeem wordt zowel in Nederland als in België reeds aangeboden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xarxar<BR>Amerika, staat heel wat vooruit op gebied van Internet t.o.v. Europa. Waarschijnlijk heeft Web-sat niet zoveel klanten en het huren van een transponder op satelliet kost mega veel geld ... vandaar die hoge bijdragen.<P>Mvg,<BR>SatMan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...