Ga naar inhoud


Information about Internet


Gast

Aanbevolen berichten

Ik denk dat daar wel meer mensen geintereseerd in zijn. Ik zou het ook interesant vinden om deze informatie te hebben.<P>Dus iemand die precies weet waar je deze info kunt vinden, of weet uit te leggen, plaats even een link aub<BR> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is there anyone who can give me information about internet via the sky. Is there some document (startkit) or whatever. I'am new on this so any help is welcome.<P>Thanks, Juggler<P>Juggler@zonnet.nl confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

<A HREF="http://www.starspeeder.nl" TARGET=_blank>www.starspeeder.nl</A> <BR>Ik zou er alleen niet meer aan beginnen.<BR>Voorheen had ik europe-online van hertzinger, alleen maar ellende met die gasten.<BR>Als je de kans hebt, of in de toekomst krijgt, neem dan ADSL.<BR>Sorry voor degene die geloven in internet via de satelliet, maar ik ben te vaak teleurgesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komaan jongens, laat ons niet zeuren. Internet via satelliet is echt wel de toekomst. Alleen zit dit medium nog in zijn kinderschoenen. Wij als eersten hebben hier heel wat geld in verloren en EON als pioneers hebben de klappen gekregen. De eerste auto's reden ook geen 180km/u en hadden ook geen comfort voor de dagelijkse gebruiker. Ik persoonlijk geloof sterk in deze toepassing. Ik vermoed dat Starspeeder en de eventuele opvolger Actisat al heel wat beter zullen functioneren (eens de kinderziekten voorbij), het prijskaartje ligt wel wat hoger, maar denk er steeds aan dat Internet via satelliet nooit ontworpen is voor vader en zoon die 's zondagsmiddags eens een uurtje gaan internetten via een gratis provider.<BR>Niettemin moet ik vaststellen dat er heel wat mensen zijn die massa's Giga's via EON naar beneden halen en dat ik deze nooit hoor klagen. Surfen is wel een ramp te noemen, alhoewel de laatste tijd daar een lichte verbetering is, maar dat ligt eraan dat velen de unicast niet meer gebruiken zodat deze snelheid weer iets verbeterd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Unicast is gewoon erg en daar zullen ze bij starsleeper ook wel achter komen alleen handig voor mensen die inbellen teminste iets hogere kb/sec met surfen al is het behelpen, daar in tegen werkt 2mb offline download wel goed en daar gebruik ik het alleen maar voor laugh.gif" border="0 en zo'n service werkt nog het beste via sateliet het probleem is volgens mij dat de meeste mensen niet snappen hoe fazzt en ffm ect werkt en er daarom niet aan beginnen.<BR>2-way sat verkeer is mooi alleen op het moment nog niet betaalbaar voor de gewone surfer shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het internet via sat gewoon steeds perfecter worden, ik bedoel natuurlijk niet die ranzig trage unicast bende... maar de multicast. ohw,ohw,ohw.... wat we daar nu mee halen dat doet geeneen adsl en kabel provider je na in 100 jaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...