Ga naar inhoud


DLink-G804T probs?


Aanbevolen berichten

al enige tijd heb ik het probleem dat mijn internet uitvalt,alhoewel ik naar mijn config in de router ga zien ,is hij nog steeds connect,ook de internetverbinding,de dreambox blijft lopen,over internet,het enige dat ik dan kan doen is de stroom van de router nemen,dan ben ik wel al mijn gegevens kwijt,daarna terug al de gegevens invoeren,dan kan ik terug op internet,zou de de geest aan t geven zijn of iets met de netwerkkaart? wie kent dit verschijnsel,

groeen harleyke.

1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
vul het Ip-adres, subnetmask, gateway en DNS'en eens statisch in (op je PC). Volgens mij ligt het aan je netwerkkaart (van je PC)
denk ook dat het de netwerkkaart is,heb een msi moederbord met vaste netwerkkaart op het moederbord,als ik nu een nieuwe netwerkkaart er in steek,moet ik niets anders doen dan de netwerkkabel inpluggen?
gr.harleyke.


merDe

1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
vul het Ip-adres, subnetmask, gateway en DNS'en eens statisch in (op je PC). Volgens mij ligt het aan je netwerkkaart (van je PC)

ik kom net van de winkel ,daar beweren ze dat een netwerkkaart of ze werkt of ze werk niet,ze zeggen als je het voorhebt,probeer te pingen naar de router als dat niet gaat zou er iets met de router zijn,wat me wel opvalt bij de router,na een stroomonderbreking zijn mijn inloggevens weg,en ook de poort die ik heb geforward,en dat was vroeger zo niet,dat is toch niet normaal dacht ik zo, zou de router dan toch de geest aant geven zijn.
ik hebnu een nieuw cat5 kabel meegenomen,zal dat eerst eens proberen.
gr.harleyke

merDe

1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...