Ga naar inhoud


probleem verzenden met outlook


D.Quijote

Aanbevolen berichten

Hoi, even een vraagje, zodra ik meerdere verkleinde foto's wil verzenden met outlook express zodat de totale grote 500 kb of meer bedraagt krijg ik deze mededeling. Ik heb windows xp en een normale inbelverbinding. Is aan deze foutmelding wat te doen ???? Of ligt dit aan mijn provider ??? Want vroeger had ik hier nooit last van.

 

gr.D.Quijote 1155200-outlook.jpg

post-8005-1318258698,7255_thumb.jpg

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je soms een screensaver aanstaan? want windows ziet sommige screensavers als inactiviteit en sluit dan de verbinding.

En is het ook niet zo dat je bij een inbelverbinding in kan stellen dat de verbinding verbroken wordt na ....min inactiviteit?

 

Tis maar een idee,

Pendragon

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Pendragon

Ik had het al geprobeerd met norton uit maar dat hielp niet, en heb niets recentelijk geinstalleerd. Maar intussen nog een keer geprobeerd de mail te verzenden en die ging zonder problemen weg. Wel heb ik daarna nog even bij je link gekeken, en time-out for server veranderd bij mijn accounts van 1 min. naar 2.30 min. dus maar even afwachten of het probleem nu opgelost is.

 

gr. D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is het rare, als ik meer dan 500 kb wil versturen krijg ik die meededeling, maar het kan ook al eerder gebeuren. Iemand had mijn een foto verstuurd van 2,5 mb en die kreeg ik absoluut niet binnen via outlook. Toen heb ik bij wanadoo es ingelogd en toen geprobeerd die foto te downloaden, maar dat ging ook niet. Uiteindelijk heb ik die foto verstuurd naar mijn nederlandse provider ( ook wanadoo ) en vandaar die foto gedownload. Mijn intenet verbinding blijft gewoon open.

 

gr.D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...