Ga naar inhoud


chip met 1.000.000 code's ?


Gast

Aanbevolen berichten


dat heb ik al een jaar of 2 de ontvanger zoekt dan met de sig check welke code van de 1.000.000 goed is hij staat dan ook al 2 jaar te zoeken maar ik heb goede hoop dat hij hem voor dat irdeto er uit gaat nog vind<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha ha ha geintje zeker<BR>al twee jaar geen beeld het app is nog te duur aan de stroom die hij vebruikt<BR>advies kijk bij te koop naar kaart met beeld dit is vast goedkoper<P>nowtv@planet.nl<BR><P>------------------<BR> felix.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

was niet"kwaad" bedoeld whitewing probeerde alleen duidelijk te maken dat dit net zo iets is als bruteforcen van een key dat kan ook maar het duurt veel te lang om met een 8 byte key de juiste te vinden <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg onlangs een bericht dat ik een Nokia 9500 of de nieuwe MM9800S kan laten ombouwen.<BR>Er zou dan een printplaat geplaatst worden met een chip welke meer dan 1.000.000 code's zou kunnen herkennen.<BR>De leverancier had er op het moment meer dan genoeg werk mee, dus moest ik even in wachtrij...... mad.gif<BR>Weet iemand hier iets meer van ??? confused.gif<P>------------------<BR>ww

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan inderdaad wel, via bruteforce attack, maar zal lang duren voordat je beeld hebt. je hebt 8 bits key van 00 00 00 00 00 00 00 00 tot en met FF FF FF FF FF FF FF FF. oef, dat zijn dus 256*256*256*256*256*256*256*256 mogelijkheden. pffwoe, dat zijn er dus meer dan die miljoen. om precies te zijn 18446744073709551616. nee, de enige manier is het uitlezen van een key uit een MOSC (Manufacturers Original Smart Card) kaartje, of natuurlijk de key berekenen via het door de provider gebruikte algorithme. voor de laatste methode heb je ook nog eens een paar "speciale" keys nodig, nl. een masterkey, en hexmasterkey (bij irdeto). Gelukkig voor ons kunnen beide methodes, en worden deze key's overal op het internet "verloren" door mensen, en er zijn altijd vriendelijke mensen die deze key's publiceren in de hoop dat degene die ze verloren heeft ze zo weer vind.<BR>wat wel kan is dat je een pic kaartje in je ontvanger prikt, die zich gedraagt als een originele mosc smartcard. soms zelfs beter.<BR>Ook kan je je (CI) cam ombouwen naar een zgn. freecam. het irdeto algoritme, en keys zitten dan in de cam waardoor je zonder kaart kan kijken. als de key wisselt kan je de neiuwe key met de afstands bediening in je cam zetten. erg gemakkelijk.<BR>prutsie.<BR><P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...