Ga naar inhoud


Meerdere seca2 providers op 1 seca2 kaart


Aanbevolen berichten

Mot ik ff een andere kaart scoren, deze 'testjes' doe ik niet met me eige kaart, ter info ik ben aan het spelen met een software sim-emu rechtstreeks gesoldeerd aan een dragon aangezien de mpeg kant mij meer intereseert, nu nog een VL kaartje scoren voor de Sr+ID's dan kan ik eens zien wat er op de 2de positie gebeurt met een update puls. 2 x cd mixen op 2 posities gaat helaas fout.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites


@WPW,

 

Citaat:
Mot ik ff een andere kaart scoren, deze 'testjes' doe ik niet met me eige kaart

 

Eigenlijk kan er met MKF weinig fout gaan bij het uitlezen van je kaart, maar ik begrijp je voorzichtigheid.

 

Er zijn meer interessante zaken, meerdere projecten lopen hier nog en andere moeten nog worden opgestart, probleem is nog steeds de tijd. Hopelijk tussen 6 tot 12 maanden komt daar verandering in.

 

Maar als je verder kijkt dan MKF, kom je er achter dat er meer gaande is op de kaarten, vandaar ook mijn opmerking hier boven. Ik denk dat daar het probleem begint met het toevoegen van een andere provider op de kaart, men zou dit evt. kunnen oplossen d.m.v. een lus (?)...........

 

Trouwens, EMU is totaal iets anders dan MOSC.

 

 

Citaat:
ter info ik ben aan het spelen met een software sim-emu rechtstreeks gesoldeerd aan een dragon aangezien de mpeg kant mij meer intereseert

 

 

Daar kan ik mij iets bij voorstellen, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...