Ga naar inhoud


Up & Downstream Satelliet Internet


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi mensen,<P>Ik heb een vraag ik wil graag satelliet internet met up & downstream. Maar nu lees ik op de website van bysky dat dat alleen voor kleine en grote bedrijven verkrijgbaar is mad.gif" border="0 <P>Maar nou heb ik geen bedrijf dus hoe kan ik nou aan sat internet komen met up & downstream? En wat kost zoiets per maand?<P>Ik heb momenteel internet over de telefoon lijn , maar ik heb een nogal hoge rekening.<P>Kabel en adsl hebben we hier niet dus ja... crying.gif" border="0 <P>Ik zou blij zijn al zou iemand me hier effe mee kunnen helpen smile.gif" border="0 <P>Bedmen<p>[ 01-07-2001: Message edited by: bedmen ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb gehoord dat je voor de aanschaf van de apparatuur zo'n 10.000-12.000,-- kwijt bent en per maand zo'n 400,-- tot 600,-- voor het abo.<BR>Niks voor een simpele sathobby freak als jij en ik dus:-)))<P>Toxic[Q]<p>[ 01-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reply Toxiq.<P>Na dan gaan we gewoon maar verder met de tel rekening van 1000 piek in de 2 maanden!<P>Al zouden die rotzakken van upc nou eens kabel aanleggen....<P>Maar goed bedankt!<P>Bedmen. rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

BYSKY hanteert nog hogere prijzen voor een abonnement per maand. Denk even aan 500 EURO voor 3GB totaal dataverkeer. Dat is dus niet al te veel voor de gemiddelde hobbyist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben lid van bysky en betaal 50.-<BR>per maand aan abbo.het is vry snel met downloaden tot 150 kb/sec.<BR>maar elke keer moet de modem aan blyen staan-<BR>alleen als je via hum downloadcenter-<BR>(europeonline) iets wilt downloaden dat gaat-<BR>dan per ftp dan kost het niks want hun doen-<BR>het voor de klant downloaden en sturen het-<BR>dan naar u toe via de schotel.<BR>alleen werkt de ftp 9 van de 10 keer niet via<BR>europeonline (JE KUNT NIET INLOGGEN)<BR>want de site van europeonline is ZEER traag<BR>met een 1400 modem gaat het nog sneller.<BR>dus en ik heb er nu ervaaring mee begin er niet aan het kost alleen maar GELD.<BR>DOE HET NIET. Groetjes een gedupeerde.<BR> confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...