Raphie Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 Als ik probeer TS files op te nemen van Taquilla dan (ook al heb ik engels als taal gekozen) komen deze als Spaanstalige .TS op de hardisk. Hoe kan ik deze in Windows Media Player toch in het engels laten afspelen? Als ik de Pet123 lijst gebruik en ik kies een van de Taquilla ENGLISH kanalen, dan werkt dit wel op de DB zelf, maar speelt de file niet in Media player of VLC. Iemand enig idee hoe ik dit op moet lossen? VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
Jean-Claude Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 alle audio kanalen zitten in de TS stream. Je moet deze de-multiplexen (bvb via Project-X) en dan moet je de juiste audio-stream opnieuw multiplexen met de video-stream. Ja, ik weet het, gemakkelijk is anders, maar ik denk niet dat er pc players zijn die toelaten om de juiste audio-stream te selekteren ..... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Bart Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 in VLC kun je ook voor TS files via menu audio -> audio spoor de gewenste taal selecteren. Werkt bij Triple Dragon opnames in ieder geval wel. Voor Dreambox TS zal ik zo eens proberen. Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Raphie Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Geplaatst: 28 mei 2006 Weet iemand dan toevallig ook waarom opnames via de "Pet123 Taquilla engels kanalen" niet als geldige TS files worden gezien op de PC? ze spelen wel op de DB zelf. Ik heb een KiSS DP-600 en kan alles direct vanaf de DB spelen op m'n plasma in de slaapkamer, alleen die opnames van taquilla engels niet. VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen