Ga naar inhoud


Internet via satelliet


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik lees in de ´Tele-satelliet´ dat de firma Gilat een systeem gaat aanbieden in Europa.<P>Het systeem SkyBlaster 360 wordt op de PC aangesloten via de USB aansluiting. De datasnelheid is ca 3Mbps.<P>Kosten; modem; software atenne met zend en ontvangt unit : ca 500 Euro<P>Maandelijkse kosten ca 70 Euro<P>Geen downloadbeperking, en tevens telefoon upload mogelijk.<P><BR>Zou dit zijn waar iedereen op zit te wachten??? doelstelling is dat ze nog dit jaar op de Europese markt komen !!!<P><BR>Groeten<P>Allcamjan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit stond in en tijdschrift tele sateliet <BR>en de prijs die hij noemt was een schatting gebaseerd op de amerikaanse markt. Helaas hier nog niet te krijgen zover ik weet en <BR>asl het te krijgen is koop ik het meteen <BR>voor die prijs wel <BR>want dat zou wel heel goedkoop zijn <BR>500 euro voor tweeweg sateliet verbinding .<P>greets skunk

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by skunk:<BR><STRONG>Dit stond in het tijdschrift tele sateliet <BR>en de prijs die hij noemt was een schatting gebaseerd op de amerikaanse markt. Helaas hier nog niet te krijgen zover ik weet en <BR>als het te krijgen is koop ik het meteen <BR>voor die prijs wel <BR>want dat zou wel heel goedkoop zijn <BR>500 euro voor tweeweg sateliet verbinding .<P>greets skunk</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><p>[ 19-10-2001: Message edited by: skunk ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...