Gast Geplaatst: 4 juni 2006 Geplaatst: 4 juni 2006 Heb gister een triax link systeem gekocht om boven op m'n slaapkamer (lcd tv) ook naar de dreambox te kunnen kijken en deze vandaar uit ook te bedienen. alles aangesloten zoals het beschreven staat maar ik krijg boven geen signaal, ik kan wel de dreambox vanuit de slaapkamer onder op een ander kanaal zetten dus er is wel een verbinding. M'n vader heeft hetzelfde systeem alleen dan een dreambox 5620 en bij hem werkt het perfect en storingsvrij. Heeft wellicht nog iemand ervaring met dit systeem??
John van Dreumel Geplaatst: 4 juni 2006 Geplaatst: 4 juni 2006 Hi, Bij de VL 1100 van de firma uit het zuiden van het land zit er bij de zenderzijde een scartplug waar je een tweede scart in kunt pluggen. Een doorlussing dus. Misschien is dat bij jouw hardware ook wel en zit daar iets niet helemaal lekker. Overigens is mijn ervaring dat je soms storing ondervind van de dreambox zelf. Oorzaak onbekend. Ook dect telefoons en aanverwante handel stoort als een gek. John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Gast Geplaatst: 4 juni 2006 Geplaatst: 4 juni 2006 Hallo john, dit systeem werkt via de coax kabel storing kun je dus niet hebben. Misschien domme vraag maar op de dreambox 7000 zit onder lnb in nog een aansluiting lnb out geeft de box ook via deze aansluiting een signaal uit of kan dat bij de 7000 alleen via scart?
peter-nmgn Geplaatst: 4 juni 2006 Geplaatst: 4 juni 2006 alleen via de scart! De LNB out functie werkt niet als een video-output. Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen