Ga naar inhoud


diseqmoter wil niet goed draaien met humax hdci 2000


freaky

Aanbevolen berichten

ik heb een probleempje met de aansturing van de moter ik kan alle sattelieten met de hand vinden maar als ik deze dan opsla en de volgende opzoek en sla deze weer op dan draait deze weer niet autmatisch hij blijft dan op de laatst opgeslagen sat hangen

je kan de moterposities in menu resetten dit reeds ook gedaan maar moet ik deze bijv. niet resetten als ik op een bepaalde stand sta sirius 5e bijv

laatste firmware :erin 1004 /stab 120 moter

en moter staat in menu op diseq 1.2

Ik raak onderhand gefrustreerd van deze box jammergenoeg geen diseq 1.1 ondersteuning anders had ik mijn wavefrontier er wel aangeknoopt maar wie weet de oplossing ??

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dezelfde ontvangern en rotor. Ik heb hem echter eerst op 5E gezet met mijn oude ontvanger, toen de Humax aangesloten, de motor ingesteld op USALS en het werkt meteen zonder afzonderlijke posities op te slaan. Dit is mijn eerste USALS ontvanger en ik wist niet meer dan dat je je schotel moest instellen op de sat die het dichtst bij je zuiden ligt, in nederland dus Sirius, en dan je coordinaten instellen en het werkt. Daarnaast kan ik nog steeds mijn oude ontvanger met Disecq 1.2 als de Humax uitstaat.

misschien helpt het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...