Ga naar inhoud


IRCI-5400 en Voyager werkt niet goed


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,<P>Ik heb sinds enige tijd een 5400, en nooit problemen gehad met de bovenstaande combinatie... Echter doordat mijn 5400 volgens humax een kapotte MPEG decoder had heb ik een nieuwe 5400 gekregen... Hier zit echter de nieuwe firmware in (met AC3 ondersteuning). Nu doet echter voyager het niet meer.. frown.gif<BR>Wat ik nu heb is:<P>HW Version OAK I&II 1.0<BR>SW Version HIC 1.01.00<BR>Device Driver Version DIC 1.01.00<BR>S/W Update date 01 AUG 2000<BR>Loader version H 2.06 (0016.0600)<P>Aston v1.03<P>Heeft iemand deze combinatie wel werkend?<BR>(Ik gebruik voyager 1.86 en de keys van devoy)<P>Alle hulp is welkom!<P>Big fellow.<P>PS Ik heb nooit voyager en de embedded Irdeto werkend gekregen.... Misschien heeft hier iemand ook nog suggesties voor..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je voyager in de 'debug-mode' zet, zie je dan wel wat op je monitor verschijnen bij bijv het inserten van de season-interface?<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de debug mode aan zet (all trafic) zie ik hetzelfde (??) als voorheen. (Het ziet er in ieder geval hetzelfde uit..)<BR>Echter er komt geen indicatie van het boeket linksonderin te staan.. Alleen nog "Reset requested / Reset send"..<BR>Voor de rest nix..<BR> frown.giffrown.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

big fellow, even iets anders, wat had jij voor een probleem waarna bleek dat je mpeg-decoder stuk was?<BR>ik heb namelijk lijnen in het beeld en krijg dit meet geen mogelijkheid weg, kan het daar mee te maken hebben?<BR>omdat deze vraag niets met jou topic te maken heeft mag je ook wel naar mijn email adres mailen.<P>hvddam@zonnet.nl<P>alvast bedankt, harrewar<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...