Ga naar inhoud


hdd bestanden overzetten naar pc


Gast john340

Aanbevolen berichten

Ik heb bestanden van de Dreambox via ftp overgezet naar de PC in een aparte map.

het lukt me echter niet de opgenomen bestanden op de pc af te spelen.

wie kan me vertellen wat ik hiervoor moet doen of instellen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Waar haal je die vandaan? Een Dreambox maakt alleen .ts en .eit (opnameinfo, is niet af te spelen) aan.


.ts bestanden zet je met Project-X (gratis) om naar mpa en mpv bestanden en die kan je bewerken.
Of met videoredo om naar elk gangbaar formaat dat je wilt.

.ts bestanden kun je (d8 ik) afspelen met Mplayer (gratis).
Die staat ergens in de TF sectie.
Todays dummy is tomorrows expert!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees .ts ook goed met VLC op mijn PC. Na een tijdje leeg ik de films op mijn HDD en sla ze op de HDD van mijn PC op. Maak ik plaats voor andere opnames en ik kan hem later nog eens terug plaatsen. Kan touwens ook mer MPEG files.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.ts bestanden kun je met elke commerciële DVD speler voor de PC (WinDVD, PowerDVD, Nero Showtime, etc) direct afspelen. Zelfs de taal kun je kiezen. Als ik een opname wil bewaren heel ik met ProjectX de reclame eruit en brand ik het .ts bestand direct op een DVD (kun je later weer op de dreambox terugzetten) of ik converteer hem naar een echte DVD-video. Dat laatste is iets bewerkelijker, maar dan kun je de DVD op elke huis-tuin-en-keuken DVD-speler afspelen.

Groet, HTip

 

SAT: VU+ Ultimo - Open PLI 3.0 - Triax 78cm - Inverto Triple LNB

HT: Marantz, ALR Jordan, Velodyne, JVC, Stewart

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ik heb het programma Project-x gedownload omdat dit zou werken om bestanden te converteren en te kunnen branden op dvd. Hoe stom het ook klinkt ik krijg het programma niet geinstalleerd, heeft iemand hier ervaring mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...