Ga naar inhoud


UPC digitaal en Sony kdl-32v2000


Gast Echootje

Aanbevolen berichten


Nee, de KDL-32V2000 heeft een DVB-T tuner voor digitale televisie ontvangst via de ether. Voor de kabel heb je een DVB-C tuner nodig. Daarnaast kan je de UPC smartcard alleen maar gebruiken in de ontvanger waar hij bijgeleverd was. In andere DVB-C ontvangers wil hij niet werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Als je goed gelezen had, dan wist je dat deze TV een DVB-T (Terrestrial) tuner heeft en géén DVB-C (Cable) tuner. Dus je kan alleen gebruik maken van digitale kabel televisie met een set-top box aan deze tv.

Naar mijn weten zal bijvoorbeeld Digitenne (DVB-T) hier ook niet mee werken, aangezien digitenne gebruik maakt van een smartcard en hier geen plaats voor is in de Bravia.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, ik moet de vraag wat specificeren.

de Sony 32v2000 heeft de beschikking over een PCMCIA (of CI) slot waar dus wel een Alphacrypt kaart in kan. Weet iemand dus of dit kan werken met DVB-T of DVB-C?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
OK, ik moet de vraag wat specificeren.
de Sony 32v2000 heeft de beschikking over een PCMCIA (of CI) slot waar dus wel een Alphacrypt kaart in kan. Weet iemand dus of dit kan werken met DVB-T of DVB-C?

Ja, er kan een AlphaCrypt in, maar wat doet dat er toe? Het is en blijft een DVB-T ontvanger die alleen geschikt is voor de ontvangst van digitale televisie via de ether, dus voor Digitenne/Digitale TV van KPN. Voor digitale kabel televisie ontvangst is hij niet geschikt. En als je dan de televisie voor Digitenne/Digitale TV van KPN wilt gebruiken dan zijn er wel goedkopere Conax CAMs te vinden zoals bijvoorbeeld de Conax Technicam van Technisat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...