Ga naar inhoud


divx afspelen via een dxr3


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb een creative labs encore kit, ik wil graag via de dxr3 kaart zijn tv uitgang divx afspelen, maar ik heb tot op heden nog geen player softwaregevonden die dit kan, is er misschien een plugin ofzo voor de creative dvdplayer soft, zo dat ie wel divx afspeelt?<P>ik bedoel dus wel afspelen naar de tv via de dxr3 kaart en niet via een 3d kaart of zo<P>mvg marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zou niet gek zijn.<BR>Maar die encore card is een hardware-matige mpg decoder. Je moet dus eerst die divx<BR>omzetten naar mpg (tijdrovende klus !).<P>Ik heb ook al zitten denken aan een nieuwe videokaart met tv-output voor de divx movies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook een cyberhome dvd player, zou ook niet gek zijn als hier nieuwe firmware voor kwam die divx aan kan, dit moet toch mogelijk zijn of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan gewoon weg niet met huidig dvd speler door een simpel firware upgrade, mpeg2 is zo verschillend met mpeg4. Men zal nieuwe players moeten kopen, er komt ene op markt voor 299 USD, maar de naam ben ik vergeten,<P>cu

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by picolo:<BR><STRONG>Zou niet gek zijn.<BR>Maar die encore card is een hardware-matige mpg decoder. Je moet dus eerst die divx<BR>omzetten naar mpg (tijdrovende klus !).<P>Ik heb ook al zitten denken aan een nieuwe videokaart met tv-output voor de divx movies.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik gebruik zo'n video kaart met tv output, werkt prima!<BR> tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...