alfadude Geplaatst: 20 juni 2006 Geplaatst: 20 juni 2006 Hoi, Als ik op de gele knop duw kom ik in het plu-in menu. Daar is MV standaard altijd al geselecteerd omdat ik die laatst heb geïnstalleerd. Nu heb ik daar de rode knop voor. Ik gebruik meestal bitrate viewer als ik in het plugin menu kom. Hoe kan ik ervoor zorgen dat bitrate viewer standaard geïnstalleerd word. Ik heb in /var/tuxbox/plugins/ gekeken naar de CFG files maar daar ken ik het niet direct vinden. Kan iemand mij even in de juiste richting zetten? Bedankt. Quo signo nata es?
Gast Geplaatst: 20 juni 2006 Geplaatst: 20 juni 2006 Ik zou het gaan zoeken in een enigma config file zoals: /etc/enigma/config
alfadude Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Geplaatst: 20 juni 2006 Citaat: Ik zou het gaan zoeken in een enigma config file zoals: /etc/enigma/config Spijtig genoeg kan ik het in de config file niet vinden. Andere files lijken mij weinig ermee te maken te hebben. Spijtig. Quo signo nata es?
rongogo Geplaatst: 20 juni 2006 Geplaatst: 20 juni 2006 Ik snap je vraag niet erg goed. Je wil dat de bitrate vieuwer standaard in de image zit ? Zo ja kan ik je antwoord geven, zo niet, leg het even wat anders uit. p.s. Welke image, en dreambox gebruik je, ik heb nu gegokt op een 7000 grtz rgg
alfadude Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Geplaatst: 20 juni 2006 Image gemini DM7020 En even uitleggen. Alle plugins die ik wil hebben zijn geïnstalleerd. Het is alleen spijtig dat de plugin die het laatste is geïnstalleerd als standaard is geselecteerd als je de gele knop indrukt. Wat bedoel ik hiermee. Als ik op de gele toets druk en direct erna op ok gaat Multiview open. Nu heb ik daar de rode knop voor. Ik zou dus graag hebben dat als ik de gele toets indruk en daarna op ok druk dat bitrate viewer opengaat. Probeer het ff en dan zal wel duidelijk worden wat ik bedoel (hoop ik) Gr, Alfadude Quo signo nata es?
Jean-Claude Geplaatst: 20 juni 2006 Geplaatst: 20 juni 2006 ik dacht dat die gele knop instelbaar was, ergens in het gemini setup menu ? heb nu PLi, kan het dus niet meer nagaan, maar heb dit in het verleden zeker al gebruikt (gemini op dm7000) DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
alfadude Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Geplaatst: 20 juni 2006 Het was niet echt wat ik bedoelde maar het werkt natuurlijk wel. Bedankt. Quo signo nata es?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen