Gast Geplaatst: 20 juni 2006 Geplaatst: 20 juni 2006 hoi, ik heb een dreambox 500S met gemini 2.7 aangesloten op een disecq lnb A Astra 1 Lnb Astra 2 : maar echt vlot werkt het nie ( heb dezelfde lnb opstelling & kabel al mijn humax gebruikt en daar marcheert het perfect ) symptomen : na eerste opstart functioneert alles blijkbaar maar eenmaal da ge zapt van bv NED1 naar ITV1 dan marcheert ITV nog maar ohwee als ge dan naar ITV2 wilt gaan of terug naar NED1 , dan krijgt ik geen signaal meer en zit hij constant te zeggen da ik moet switchen , heb ik ergens een setting vergeten heb bij sateliet konfig aangeduid Disecq A& B ==> wat loopt er mis
Tonskidutch Geplaatst: 20 juni 2006 Geplaatst: 20 juni 2006 heb je de diseqc instellingen op simple A/B opt heb je een zenderlijst van iemand anders erin gezet of zelf een automatic multisat scan gedaan heb je de foutmeldingen door aanvinken uitgezet in menu/settings/expert settings cheers Chain Letter Kim Carnes
Gast Geplaatst: 20 juni 2006 Geplaatst: 20 juni 2006 heb je de diseqc instellingen op simple A/B opt heb je een zenderlijst van iemand anders erin gezet of zelf een automatic multisat scan gedaan heb je de foutmeldingen door aanvinken uitgezet in menu/settings/expert settings *Ja simple A/B opt *automatic scan per sat ( niet via multiscan ) maar per sat * weet nie wa je hiermee wilt zeggen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen