Ga naar inhoud


originele seca activeren


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag na zeker een maand mijn orginele Seca-kaart opnieuw in de ontvanger gedaan. Het beeld blijft nu zwart. Moet ik hem opnieuw laten activeren door Canal+ of moet ik hem gewoon een tijdje in de ontvanger laten zitten?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


In de ontvanger laten zitten en vanzelf beeld hebben met een originele kaart vergeet maar, de enigste manier om weer beeld te krijgen met deze kaart is toch Canal+ bellen.<BR>(of het technisch al mogelijk is dit zelf met e.o.a. programmer te doen weet ik ook niet)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb kaartje gewoon in ontvanger laten zitten en pas vanavond weer gekeken. Het beeld was weer terug. Hoef gelukkig Canal+ niet te bellen. Moet je zeker weer in de wacht staan voor 1 gulden per minuut ofzo.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer eerst het laatste, het eerste kan natuurlijk altijd nog, hier is waarschijnlijk ook meer geduld voor nodig. de helpdesk van Canaal Digitaal is nou niet de meest snelle (zeer zwaar eufemisme) die er is. de snelste methode lijkt mij zondermeer even je kaartje updaten, in de tijd dat je bent ingelogd, en je berichtje hebt geschreven moet het toch al wel gebeurd zijn, en moet je toch al lang en breed weer beeld hebben dacht ik.<BR>prutsie.<BR><P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...