Ga naar inhoud


wat is een goed back up programma?


renzie

Aanbevolen berichten

Ik heb van mijn werk een Maxtor 300 GB externe harde schijf gekregen. Dit is een model zonder de one touch functionaliteit voor het synchroniseren/back uppen. Wat is hier het meest handige programma voor? ik wil dat het programma automatisch van door mij geselecteerde bestanden naar keuze 1x dag/week/maand of bij het afsluiten van de PC gaat synchroniseren/backuppen .

 

thx

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


In de C'T van juli/augustus staat voorop " Backup-programma's waardeloos" in het artikel zijn 24 programma's getest waarvan er 12 gelijk afvielen en van de andere 12 er geen een echt compleet geschikt bevonden wordt. Volgens dit blad is de enige goede manier zelf een script schrijven gebruikmakend van de standaard copy methoden van DOS resp. Windows. Daarover gaat een artikel in het volgende blad. Zo te zien staat het artikel niet op de CD, maar als je wilt kan ik het wel voor je scannen en mailen. PM mij dan maar.

 

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...