Ga naar inhoud


hd1 kaart goedkoop


Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

kan je mij hierover ook iets meer vertellen via pm

had hd1 via kaart van CDS maar nu niet meer.

de 2 bedrijven geven elkaar hiervan de schuld maar onder tussen heb ik geen beeld meer terwijl ik wel betaald heb voor die peper dure kaart.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avond,

 

Euro1080 heeft een registratie site. Wat gebeurt er als je de gegevens van je kaart en wachtwoord van je account aangeeft ? Of is door derden voor je uitgevoerd. Zou in ieder geval zeker even kontact opnemen met Euro1080 in Belgie (vlak bij Antwerpen).

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

kaart is bij registatie of her activatie op de euro 1080 site niet bekend terwijl dat vroeger wel werkte

ben al met hun aan het mailen

maar ja hun zeggen dat het aan CDS ligt en CDS zegt dat het aan euro 1080 ligt

agh binnenkort is er bij euro 1080 een open dag

wedden dat eind van die dag m'n kaart werkt.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik vind nu op die bekende veilingsite aanbiedingen van de hd1 kaarten door meerdere verkopers. Op sommige is nog niet meer geboden dan 10,- (bij die verkopers wordt niet gesproken over het meesturen v/d registratieformulieren)

Er is er 1 die hem aanbied voor 33,50 die wel zijn registratieformulieren meestuurd. Ik snap niet goed waarom ze zo voordelig zijn, hebben jullie enig idee? Is het wel te vertrouwen nu?

 

Vriendelijke groeten Kwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Cd kaart(blauw/grijs met logo canal digital) voor euro1080 doet ut wel eens niet.

Na heractivatie op de [color:"red"]CD-site[/color] doet ie ut na enkele minuten altijd weer.

Waarschijnlijk heb je dat al geprobeert.

Ik meld het maar voor alle zekerheid. 39.gif

 

Mvrgr

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hoi,

Ik snap niet goed waarom ze zo voordelig zijn, hebben jullie enig idee? Is het wel te vertrouwen nu?

Vriendelijke groeten Kwart.



Goede morgen Kwart,

lijkt mij wel logisch. Euro1080 was een van de eerste zenders die met HDTV uitzendingen is gestart. Als men een HDTV ontvanger wil aanschaffen moet er wel wat te ontvangen zijn !

Handelaren boden derhalve een Euro1080 kaart aan bij aankoop van een ontvanger.

In Duitsland heeft men inmiddels ook zelf HDTV ontvangst in de Duitse taal (ProSieben). Dit heeft natuurlijk sterk de voorkeur boven veelal engelstalige HD1.

De door mij aangegeven kaart, zo blijkt uit de stukken, was als actie bestemd voor Panasonic wederverkopers. Zijn als standaard voor 3 maanden geactiveerd. Klant kan hiermee direct, zonder activatie, zijn nieuwe HDTV ontvanger in gebruik nemen.

Er waren bij deze aanbieding een stuk of 30 in de verkoop.

Dus de logica is zeker aanwezig dat men er nu bij voorkeur andere kaarten erbij levert en dan nog wat Euro1080 kaarten overhoudt. Aanbod hiervan is dan ook hoofdzakelijk in Duitsland het geval.

Groet,


Bram
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Mijn Cd kaart(blauw/grijs met logo canal digital) voor euro1080 doet ut wel eens niet.
Na heractivatie op de [color:"red"]CD-site[/color] doet ie ut na enkele minuten altijd weer.
Waarschijnlijk heb je dat al geprobeert.
Ik meld het maar voor alle zekerheid. 39.gif

Mvrgr


als ik de kaart dan update dan doen de CDS zenders het wel weer maar hd 1 niet

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dan duidelijk.

Dat betekent volgens mij dat ze bij CD te beroert zijn euro1080 op je kaart aan te zetten.

Dat is het oude liedje.

Er zijn op dit board al honderde draadjes over bij betaaltv CD.

Als ik het goed begrijp heb je net als ik dus een CD kaart voor euro1080 en heb je er een CD abbo bijgenomen(ik niet dus).

Je hebt dus betaald voor euro1080 en ze moeten je dus gewoon aktiveren.

Volgens mij is CD gewoon de dwarsstraat.

Hoe je dat moet oplossen weet ik niet precies omdat ik dat probleem gelukkig nog niet gehad heb.

Zou eens onder betaal tv kijken of het probleem onder betaal tv aankaarten.

 

Mvrgr

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het aangekaart bij euro 1080 en die gaan nu voor mij kontact opnemen met CDS hoe het nu zit.

ik had trouwens er geen settopbox pakket erbij genomen.

sinds kort betaal ik voor die kaart €1,- voor de nederlandse zenders te behouden.

denk dat daar wat fout is gegaan maar via de callcenter van CDS kom je niet verder.

zo klaag ik ook al een hele poos over de ondertiteling bij hallmark

die loopt gewoon 2 a 3 seconden achter.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Jammer maar het is me tot op heden niet gelukt zo'n kaartje te bemachten via de duitse bekende veilingsite.

Er stond er nog 1 op, geboden, ik leek te 'winnen' met mijn bod, maar enkele uren voor het aflopen van de veiling kreeg ik een e-mail van de veilingsite dat de verkoper zich niet aan de regels hield van de veilingsite en daarom het produkt verwijderd heeft.

 

Wellicht was het een andere aanbieder dan die hier bedoeld werd.

 

Vriendelijke groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Wellicht was het een andere aanbieder dan die hier bedoeld werd.


Juist,de eerste aanbieder verkocht ze aan een vast bedrag,maar deze is volgens mij door zijn kaartjes heen.

Mvrgr

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...