Gast Geplaatst: 10 juli 2006 Geplaatst: 10 juli 2006 Hoi, Sinds enige tijd heb ik het probleem met mijn Dreambox 7000s m.b.t. hitte/warmte problemen, de gevolge waren dat bijvoorbeeld na enige minuten mijn cardreaders niet meer functioneerde. Wat heb ik geprobeerd. Met/zonder harddisk = maakt geen verschil Met/zonder dragoncam = maakt geen verschil Heeft iemand een idee hoe ik dit hitte/warmte probleem waardoor bepaalde onderdelen uitvallen kan oplossen? Alvast bedankt, Fire
oudeis Geplaatst: 10 juli 2006 Geplaatst: 10 juli 2006 Ventilator inbouwen. Heb ik hier vrijwel meteen gedaan nadat ik een HD had ingebouwd, en de dreambox wel erg warm werd. Ik heb een simpele 12 volts 8 cm ventilator gebruikt (een standaard pc case fan), die ik op 5 volt laat draaien. Onhoorbaar, en geeft net dat kleine beetje extra circulatie . - Ruud
Tonskidutch Geplaatst: 10 juli 2006 Geplaatst: 10 juli 2006 ventilator ? cooling fan ? blower INBOUWEN maar indien de dreambox luchtig opgesteld kan worden is dat niet echt nodig. veel mensen hebben die receiver in een of ander afgesloten AV-meubel (audio-video rack) met te weinig ventilatie als die enkel daar kan / mot staan dan is een pc-cooling fan, dus een ventilatortje inbouwen je enige optie.. cheers More Than I Can Bear Matt Bianco
Gast Geplaatst: 10 juli 2006 Geplaatst: 10 juli 2006 Hoi, Hoe laat je die dan op 5 volt draaien? Fire..
rosbag Geplaatst: 10 juli 2006 Geplaatst: 10 juli 2006 Citaat: Hoi, Hoe laat je die dan op 5 volt draaien? Fire.. De FAN aansluiten op de Rode en Zwarte draad die naar je hdd loopt (gewoon aftakken). -- Dreambox 8000-- Dreambox DM800 -- Xtrend ET10000-- All OpenPli Powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen